Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بکهام خواهان به خدمت گرفتن مسی است

© REUTERS / Pascal Rossignol Лионель Месси из Пари Сен-Жермен во время тренировки
Лионель Месси из Пари Сен-Жермен во время тренировки  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.09.2021
عضو شوید
گونزالو هیگواین هم‌تیمی سابق مسی در تیم ملی آرجانتین، مدعی است که باشگاه اینترمیامی که مالک آن داوید بکهام اسطوره فوتبال انگلیس است، می‌خواهد لئو را جذب کند.

به گزارش اسپوتنیک، مسی تابستان امسال به 21 سال حضور خود در بارسلونا پایان داد و تا پایان جون سال 2023 با پاریسن‌جرمن قرارداد بست.

Stade de Reims v Paris St Germain - Stade Auguste-Delaune, Reims, France - August 29, 2021 Paris St Germain's Lionel Messi with Idrissa Gueye - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2021
جزئیات جدید از داستان جدایی مسی

ادعا‌هایی وجود دارد که مسی با پایان قرارداد خودش با باشگاه پاریسن‌جرمن به بارسلونا بازخواهد گشت و در باشگاه بازنشسته می‌شود.

برخی از رسانه‌ها آرجانتینی اما مدعی اند که لئو پس از سال 2023، راهی لیگ آمریکا خواهد شد و می‌خواهد در لیگ MLS، بازنشسته شود.

گونزالو هیگواین هم‌تیمی سابق مسی در تیم ملی آرجانتین که در حال حاضر برای اینترمیامی در لیگ آمریکا توپ می‌زند، در گفت‌وگویی گفته است که مالک این باشگاه یعنی داوید بکهام اسطوره فوتبال انگلیس، رویای جذب مسی را در سر دارد و برای رسیدن به این رویا، دیر یا زود تلاش خواهد کرد.

او در این مورد گفت:" من در این مورد اطلاعات زیادی ندارم و نمی‌خواهم در جنجال بیفتم، اما این را می‌دانم که مالک باشگاه علاقه‌مند به جذب لئو است."

این در حالی‌ست که مسی دو سال دیگر با پاریسن‌جرمن قرارداد دارد و جذب این بازیکن از باشگاه پاریسی کار ساده به نظر نمی‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала