Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش بارسا برای بازگشت فاتی؛ روزهای سخت کومان پایان خواهد یافت؟

© AFP 2023 / LLUIS GENEАнсу Фати
Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.09.2021
عضو شوید
با موجودیت تمام مصدومیت‌های اخیر در تیم اصلی رونالد کومان، بازگشت مهاجم جوان نمی‌تواند به اندازه کافی برای بارسا به ویژه در بخش حمله سریع اتفاق بیفتد.

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا برای اولین بار در تاریخ لیگ قهرمانان‌اش بازی را بدون حتی یک شوت به سمت دروازه به پایان رساند. رونالد کومان فقط می‌توانست دو مهاجم به میدان بفرستد که شامل ممفیس و لوک دی یونگ می‌شد زیرا دیگر بازیکنان تیم در دسترس نبودند.

کومان بدون چندین مهاجم‌اش به مصاف غول آلمانی رفت و سرانجام 3-0 باخت. مارتین بریتوایت آخرین کسی بود که در نهایت زیر تیغ جراحان رفت و برای مدت‌ها خانه نشین شد. انتظار نمی‌رود بازیکن دانمارکی تا سال آینده بازگردد. عثمان دمبله وینگر فرانسوی هنوز دور از میادین است و سرخیو آگوئرو هنوز اولین بازی خود را پس از مصدومیت از ناحیه ساق پا انجام نداده است.

آنسو فاتی پس از عمل جراحی زانو در حال حاضر 10 ماه است که بازی نکرده است. ملی پوش اسپانیایی به تمرینات تیم اصلی بازگشته، اما انتظار نمی‌رود که تا ماه اکتوبر در ترکیب قرار بگیرد.

باشگاه قبلا گفته بود که او احتمالاً دوشنبه 20 سپتامبر، زمانی که بارسلونا در خانه با گرانادا بازی می‌کند، باز می‌گردد اما نشریه آ اس یک هفته پیش متوجه شد که پزشکان باشگاه بهبودی او را مدیریت می‌کنند که با توانبخشی ترکیب شده است. این امر باشگاه را وادار کرده که برای انتظارات اولیه متوقف شود.

فاتی هنوز راهی دارد تا بتواند بازی کند و چهارشنبه گذشته در بازی دوستانه بارسا مقابل ال پرات حضور نداشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала