Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنها امید کومان برای فرار از اخراج

© AP Photo / Peter MorrisonRonald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo)
Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.09.2021
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا امیدوار است با بازگشت آنسو فاتی و عثمان دمبله، مشکلات تیمش کاهش یابد و با درخشش آن‌ها در این تیم بماند.
Ronald Koeman, nuevo entrenador del FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.09.2021
کومان در آستانۀ اخراج؛ ضرب‌الاجل بارسلونا به مربی هالندی

به گزارش اسپوتنیک، شکست بارسلونا در برابر بایرن مونیخ و ضعف‌های بزرگ این تیم در نخستین بازی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، سبب شده تا رونالد کومان سرمربی این تیم شدیداً مورد انتقاد قرار گیرد و مدیران ارشد باشگاه به فکر اخراج او باشند.

لاپورتا و هیئت مدیره‌اش به سرمربی هالند سه هفته دیگر فرصت داده‌اند تا شرایط تیم را بهبود بخشد و در غیر آن بدون تعلل وی را اخراج خواهند کرد.

کومان که چارۀ دیگری در پیش ندارد، به بازگشت آنسو فاتی و عثمان دمبله امیدوار است و حضور این دو بازیکن را در ترکیب ثابت به نوعی سبب ماندگاری خودش در بارسلونا می‌داند.

به اساس گزارش اسپورت ، رونالد کومان امیدوار است آنسو فاتی و عثمان دمبله به بهترین شکل خود بازگردند و جایگاه نامطمئن خود را در این فصل در بارسلونا حفظ کند.

از سویی هم رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا، معتقد اند که خط هافبک کاتالان‌ها دارای ظرفیت بالایی است و بازگشت فاتی و دمبله در کنار دپای، سبب خواهد شد تا شرایط به سود کومان تغییر کند و این تیم به درخشش خودش آغاز کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала