Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکایت رسمی رئال، بارسا و بیلبائو از سازمان لالیگا بخاطر قرارداد با «CVC»

© REUTERSLa Liga
La Liga - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.09.2021
عضو شوید
سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو، از سازمان لالیگا بخاطر قرارداد «CVC»، به صورت رسمی شکایت خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، با تاریخ 12 آگست و پس از کش‌وقوس‌های زیادی، سازمان لالیگا قرارداد جنجالی با CVC را پس از رای گیری از 42 باشگاه تایید کرد و قرار است برای چندین سال با CVC، همکاری داشته باشد.

 این شرکت خصوصی قرار است چندین میلیارد یورو روی لالیگا و لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا سرمایه گذاری کند  و در عوض 10 درصد از سهام سازمان لالیگا را به ریاست خاویر تباس در اختیار خواهد داشت.

 با این حال تنها 38 باشگاه از 42 باشگاه با این طرح موافق اند و باشگاه‌های مطرحی چون بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیک بیلبائو از لالیگا و رئال اویدو از لیگ دوم با آن مخالفت کرده اند .

حالا سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو، از سازمان لالیگا بخاطر قرارداد با CVC، به صورت رسمی شکایت خواهند کرد.

این سه باشگاه با انتشار بیانیۀ مشترک این خبر را همگانی کرده اند و قرارداد با CVC غیرقانونی خوانده اند.

در اعلامیه آمده است:" باشگاه‌های بیلبائو، بارسلونا و رئال مادرید اعلام می‌کنند که قرارداد تصویب شده در هیئت رییسه لالیگا به 12 آگست 2021 بین این سازمان و CVC  را به چالش می‌کشند چرا که این قرارداد به شکل قابل توجهی به قوانین موجود آسیب می‌زند و با توجه به تضمین ها و ملزومات مورد نیاز برای چنین قراردادهایی با چنین مدتی و چنین مبالغی، این روند غیرقانونی و غیرمحترمانه به نظر می رسد."

این در حالی‌ست که لالیگا این تصمیم را بسیار عاقلانه می‌داند و از تأثیر مثبت آن به فوتبال اسپانیا خبر می‌دهد و دلیل مخالفت بارسلونا و رئال را سوپر لیگ عنوان می‌کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала