Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضرر سنگین یوونتوس در فصل گذشته؛ سوپر لیگ تنها راه نجات

© REUTERS / Massimo Pincaورزشگاه خانگی یوونتوس Juventus-Napoli müsabakası
ورزشگاه خانگی یوونتوس Juventus-Napoli müsabakası - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.09.2021
عضو شوید
باشگاه یوونتوس اعلام کرد که در فصل 2020-2021، ضرر 210 میلیون یورویی را متحمل شده است و برای جبران چنین خساراتی پروژه سوپر لیگ مشروع است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه‌های مطرح اروپا، پس از شیوع ویروس کرونا، ضررهای هنگفتی را متقبل شده اند و هنوز خیلی زود است تا این ضررها جبران شود.

Soccer Football - World Cup - UEFA Qualifiers - Group A - Portugal v Republic of Ireland - Estadio Algarve, Almancil, Portugal - September 1, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates after the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2021
ورزش
مدیر ورزشی یوونتوس: رونالدو به این دلیل به یونایتد رفت

باشگاه یوونتوس که یکی از باشگاه‌های بزرگ اروپا است و بازیکنانی بزرگی را در اختیار دارد، امروز اعلام کرد که فصل گذشته ضرری نزدیک به 210 میلیون یورو را متقبل شده است.

این موضوع امروز و پس انتشار گزارش سالانه باشگاه مشخص شد و این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که  209.9یورو ضرر کرده اند.

در اعلامیه باشگاه یوونتوس آمده‌ است:"  اعضای هیئت مدیره مدارک مالی مربوط به سال مالی که در 30 جون 2021 به پایان رسید را به طور کامل بررسی و تایید می‌کنند که ضرر 209.9 میلیون یورویی برای باشگاه پیش آمده است".

این باشگاه همچنان برای خروج از بحران مالی و جبران خساراتش پروژه سوپر لیگ را مشروع و معقول می‌داند و به برگزاری آن نیز در اعلامیه‌اش تأکید کرده‌ است.

گفته می‌شود که این ضرر به دلیل عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه، نقل‌وانتقالات و حذف زودهنگام یوونتوس از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا پیش آمده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала