Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: ممکن نیست از هازارد در دو بازی متوالی استفاده کنم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید می‌گوید که باید در مورد هازارد با احتیاط عمل کند و به همین دلیل نمی‌تواند در دو بازی متوالی از او استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید زیر نظر کارلو آنچلوتی عملکرد بسیار خوبی در چند بازی آخر لالیگا و تنها بازی لیگ قهرمانان اروپا داشته و تا حالا شکستی را متقبل نشده است.

دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ Austria Russia Soccer - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.09.2021
تصمیم دشوار برای آنچلوتی؛ آلابا برای چه پُستی مناسب است؟

این سرمربی کارکشته فردا شب قرار است به مصاف والنسیا برود و پیش بینی می‌شود که کار سختی برابر حریف داشته باشد.

آنچلوتی در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار اشتراک کرد و در موارد مختلف به خصوص عدم حضور هازارد در دیدار برابر اینتر صحبت کرد.

وی در مورد بازی فردا گفت:" دیدار بسیار دشواری خواهد بود و ما تلاش می‌کنیم تا عملکرد خوب خود را ادامه دهیم و 3 امتیاز دیدار را کسب کنیم."
آنچلوتی در مورد وینیسیوس صحبت کرد و گفت:" می تواند با شخصیتش، کاریزمایش و کیفیتش بار تیم را به دوش بکشد. گاهی مثل بازی با لوانته، وینیسیوس بار تیم را به دوش می‌کشد. فعلا خیلی جوان است و باید با کیفیتش بار تیم را به دوش بکشد. زمانی که باتجربه تر شود صاحب شخصیت و تجربه بیشتری می شود. سطح بازیش مثل زمانی است که من در این جا نبودم. کیفیت دارد. امسال گل می‌زند و این مهم است. به اعتماد به نفس نیاز داشت تا خودش را ارائه بدهد. تکنیک بالایی در حرکات نفر به نفر دارد. من جادوگر نیستم بلکه به عنوان یک مربی به بازیکنان روحیه می دهم و با اعتماد به نفس بازی می کنند."
سرمربی رئال در مورد غیبت هازارد در دیدار برابر اینتر گفت:" هازارد به خاطر مصدومیتی کوچک در بازی قبلی حضور نداشت. دیروز نیز احساس درد داشت. ببینیم چه می شود. شرایط هازارد بهتر شده و باید محتاط باشیم چون در گذشته مصدومیت‌هایی داشته است. خیلی مشکل است که دو بازی متوالی او را داشته باشیم. در سطحی که همه می خواهیم نیست اما به تلاش ادامه می خواهد و مورد اعتماد ماست."
او در مورد احتمال جذب امباپه و هالند در تابستان پیش‌رو گفت:" نمی‌خواهم در مورد نقل‌‌وانتقالات صحبت کنم زیرا خیلی به تابستان بعدی زمان مانده است."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала