Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوج‌گیری سرمربی سابق رئال؛ سولاری به فینال لیگ قهرمانان کونکاکاف رسید

© REUTERS / Eloy Alonso Santiago Solari, el nuevo técnico del Real Madrid
 Santiago Solari, el nuevo técnico del Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2021
عضو شوید
سانتیاگو سولاری مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال رئال مادرید، حالا در کلوب آم‌ِریکای مکسیکو به فینال جام باشگاه‌های آمریکای شمالی رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، سانتیاگو سولاری سرمربی سابق رئال مادرید این روزها به عنوان سرمربی تیم کلوب آمِ‌ریکا در لیگ مکسیکو می درخشد.

مربی آرجنتینی پس از حضور در رئال مادرید دومین تجربه مربیگری خود را دارد. سولاری و تیمش بامداد دیروز بر فیلادفیفا یونیون در دور برگشت مرحله‌ی نیمه نهایی جام باشگاه های امریکای شمالی غلبه کرد و باید در فینال به مصاف مونتری از کشورشان بروند.

کلوب آمِ‌ریکا برای اولین بار پس از پنج سال به فینال جام باشگاه های آمریکای جنوبی رسیده است. مربی آرجنتینی بدین ترتیب اولین فینال بین المللی عمرش را تجربه خواهد کرد.

آنها سال گذشته هم به نیمه نهایی رسیده بودند اما توسط لس آنجلس اف سی حذف شدند. کلوب آمِ‌ریکا در لیگ مکسیکو نیز شش برد و دو تساوی از هشت بازی داشته و فوق العاده بوده است. آنها در این بازی‌ها دوازده گل زده اند و فقط سه گل خورده اند.

تیم سولاری بسیار منسجم بازی می کند و به نظر می رسد که این مربی در اولین تجربه‌اش پس از رئال مادرید درخشش و موفقیت بی نظیری دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала