فرمانده امنیه طالبان برای دایکندی: طالب یا غیر طالب، هرکس به تلاشی خانه مردم رفت، بکُشند

© @https://twitter.comفرمانده امنیه طالبان برای دایکندی: طالب یا غیر طالب، هرکس به تلاشی خانه مردم رفت، بکُشند
فرمانده امنیه طالبان برای دایکندی: طالب یا غیر طالب، هرکس به تلاشی خانه مردم رفت، بکُشند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2021
عضو شوید
فرمانده امنیه گروه طالبان برای دایکندی برای باشندگان این ولایت گفته است، که  طالب یا غیر طالب، هرکس به تلاشی خانه مردم رفت، بکُشند.

طالبان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2021
طالبان 12 نظامی سابق دولتی و 2 غیر نظامی را در دایکندی کشتند
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رادیو نسیم، صدیق‌الله عابد فرمانده امنیه طالبان در دایکندی می‌گوید، در این اواخر شکایت‌ها مبنی بر تلاشی خانه‌های مردم توسط افرادی به نام طالب افزایش یافته است.
او خطاب به مردم دایکندی می‌گوید، طالب و هر کسی بنام طالب و غیر از آن حق ندارد خانه‌های مردم را تلاشی و وسایل نقلیه و داشته‌های مردم را ضبط نمایند.
او گفت: شب هنگام هر که بنام طالب جهت تلاشی خانه تان آمد، اجازه داخل شدن ندهید.
او گفت: اولا کوشش نمایید وی را بازداشت و اگر نشد بالایش فیر نموده به قتل برسانید.
عابد افزود: برای تمام نیروهای طالبان کارت شناسایی توزیع شده‌اند.
فرمانده گروه طالبان برای دایکندی خاطر نشان ساخت: جهت تلاشی خانه‌های مشکوک؛ کمیسیونی مرکب از قوماندانی امنیه، اداره استخبارات، قطعه سرخ و چند تن از متنفذین شکل گرفته اند و به جزء از این کمیسیون هیچ کسی دیگر حق تلاشی خانه‌‌های مردم را ندارند.
فرمانده امنیت گروه طالبان برای دایکندی یادآورشد، جهت بهبود وضعیتی و جلوگیری از اخلال امنیت در مرکز و ولسوالی‌های دایکندی، چندین حوزه امنیتی بزودی فعال خواهند شد.

یادآوری می کنیم، که جنگجویان گروه طالبان پیش از دست به تلاشی خانه های مردم می زدند و در این پسین ها 14 نفر را نیز در این ولایت تیرباران کرده بود. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала