Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فاش شد؛ مسی برای سه سال حضور در پی‌اس‌جی چقدر می‌گیرد؟

© REUTERS / Sarah MeyssonnierЛионель Месси и президент Нассер Аль-Хелаифи клуба Пари Сен-Жермен на пресс-конференции
Лионель Месси и президент Нассер Аль-Хелаифи клуба Пари Сен-Жермен на пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2021
عضو شوید
اگر لیونل مسی تا پایان قرارداد سه ساله اش در پی اس جی بماند، 110 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اکیپ در شماره روز شنبه خود در گزارشی مفصل به دستمزد مسی در پی اس جی و پاداش های در نظر گرفته شده برای این ستاره آرژانتینی اشاره کرده است.

مسی در فصل جاری در پاریس 30 میلیون یورو دستمزد می گیرد اما در دو فصل آینده با افزایش دستمزد این مبلغ به 40 میلیون یورو افزایش پیدا خواهد کرد چرا که در قراردادش بندی به نام بند وفاداری وجود دارد که باعث دریافت این پاداش می شود. 

دستمزد مسی تقریبا مشابه دستمزد نیمار است. ستاره برزیلی هم اخیرا قراردادش را تا 2025 با پی اس جی تمدید کرده است که البته تفاوت این جاست که دستمزد بازیکن برزیلی با گذر زمان افزایش پیدا نمی کند.

البته مسی بر اساس عملکرد خودش و تیم در هر فصل می تواند پاداشی متفاوت را دریافت می کند. پی اس جی البته یک میلیون یورو از مبلغ دستمزد سالانه لئو از طریق ارز مجازی اختصاصی این باشگاه به نام "پی اس جی فن توکن" واریز خواهد کرد. 

پی اس جی امیدوار است که با قراردادی که با شرکت "کریپتو دات کام" امضا کرده بتواند از این ارز مجازی سالی 25 تا 30 میلیون یورو درآمدزایی کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала