Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو پوگبا را در الترافورد نگه میدارد

© AP Photo / Antonio CalanniPaul Pogba
Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2021
عضو شوید
قوانین نقل و انتقالاتی باشگاه ایتالیایی اجازه پیوستن ستاره فرانسوی به یوونتوس را نمیدهد.

به گزارش اسپوتنیک، موضوع ماندن و یا رفتن پوگبا از یوونتوس با وجود شرایط نسبتن خوبی که این ستاره در یونایتد دارد، تا کنون مشخص نیست.

دقیقن دو فصل متوالی است که شایعات جدایی ستاره فرانسوی از جمع شیاطین سرخ شنیده میشود، اما حالا که به آخرین فصل حضور او در یونایتد نزدیک شده این، احتمال جدایی او با توجه به اینکه او تا کنون قرارداد جدیدی با تیمش امضا نکرده است، شدت یافته است.

با این حال با وجودی که رایولا مدیر برنامه ای پوگبا از احتمال بازگشت او به یوونتوس گفته است، اما مشکلاتی برای تورینی شدن این هافبک فرانسوی وجود دارد که احتمال رفتن او به تیم سابقش را کمرنگ میکند.

​پوگبا طبق قوانین نقل و انتقالاتی اروپا از ماه جنوری سال آینده، یعنی در زمستان پیش رو میتواند به صورت آزادانه با تیم های غیر انگلیسی برای فصل آینده مذاکره و حتی پیش قرارداد نیز امضا کند.

رایولا هم تایید کرده است که در خصوص آینده موکلش با یونایتد صحبت کرده و البته وی تاکید کرده است که پوگبا خواهان بازگشت به تورین است، ولی این انتقال بستگی به میل و علکرد تیم ایتالیایی نیز دارد.

آنطور که رسانه های ایتالیایی میگویند، مشکل یووه در رقم پرداخت حقوق پوگبا است.

ستاره فرانسوی سالیانه 15 میلیون یورو از یونایتدی دریافت میکند، این در حالیست که یوونتوس به شدت مشکل مالی دارد و قطعا توانایی پرداخت چنین رقم درشتی را ندارد.

از سویی دیگر یووه قصد دارد دستمزد بازیکنانش را تا سقف 9 میلیون یورو کاهش دهد که این به صورت مستقیم انتقال پوگبا به یووه را منتفی میکند.

مگر اینکه طرفین بر سر حقوقی مشخص توافق کنند.

با تمام این حرف ها، ا

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала