Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آخرین وضعیت جسمانی پله از زبان دخترش

© REUTERS / Adnan AbidiLegendary Brazilian soccer player Pele gestures during a news conference in Gurgaon on the outskirts of New Delhi, India, October 15, 2015
Legendary Brazilian soccer player Pele gestures during a news conference in Gurgaon on the outskirts of New Delhi, India, October 15, 2015 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2021
عضو شوید
پله اسطوره برزیلی در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان بستری شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که تایید شده پله پس از پایان عملیات جراحی تومور روده اش از بیمارستان مرخص شده است، اما شماری از رسانه ها گزارش دادند که حال این ستاره سابق فوتبال برزیل روز گذشته دوباره وخیم شده و مجددا به بخش ICU  بیمارستان آلبرت اینیشتین سائوپائولو بازگشته است.

با این حال دختر اسطوره برزیلی به تازگی پستی در اینستاگرامش منتشر کرد و از آخرین شرایط پدرش برای علاقه مندان گفت:

دوستان سلام. من نمی دانم چه شایعاتی در حال پخش است، این روزها اضطراب زیادی در جهان وجود دارد و ما نمی خواهیم دلیل بیشتری برای نگرانی مردم باشیم. این عکس همین حالا گرفته شده است. او جمپر می پوشد چون هوا سرد است و سرما او را اذیت می کند. پدرم در حال بهبودی است و روز به روز بهتر می شود.
او صحبت هایی که شده است را دوست ندارد، اما چنین عمل جراحی برای هر مردی، آنهم د چنین سنی و عواقبی که دارد، طبیعی است. او دیروز کمی خسته بود ولی امروز شرایط خیلی خوب است.

او امروز دو قدم به جلو برداشت.

من می خواهم از همه به خصوص پرسنل بیمارستان انیشتین تشکر کنم!

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала