Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار درخشان رودریگو در 20 سالگی

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2021
عضو شوید
رودریگو در سن 20 سالگی به 150 بازی حرفه‌ای برای رئال مادرید می‌رسد، او اکنون یکی از ستاره‌های اصلی در لیگ قهرمانان می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در صورتی‌که رودریگو گوس امشب در ورزشگاه مستایا مقابل والنسیا به میدان برود، به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای به 150 بازی می‌رسد.

ستاره آینده‌دار برزیلی در حال حاضر 149 بازی انجام داده که در آن 27 بار گلزنی کرده و 18 پاس گل داده است. در 64 دوئل برای رئال مادرید این بازیکن جوان توانسته 10 گل بزند و به همین تعداد پاس گل ارسال کرده است.

او قبل از پیوستن به رئال، 82 بازی برای تیم سابق‌اش سانتوس (برزیل) انجام داد که 17 گل به ثمر رساند و 8 پاس گل ارسال کرد.

در 20 سالگی این مُهاجم با استعداد سه بار برای تیم ملی برزیل به میدان رفته اما هنوز نام‌اش را در برگه گل ننوشته است.

رودریگو اخیراً گفت: "من هر روز کار می‌کنم تا همیشه در دسترس باشم و کمک کنم. رسیدن به جایگاه بهتر چیزی است که من آرزو دارم. می‌دانم که من هنوز جوان هستم اما به دنبال افزایش این ارقام حتی بیشتر هستم و خود را وقف رئال مادرید می‌کنم."

در سانتوس، رودریگو مورد علاقه هواداران قرار گرفت زیرا فقط دو ماه طول کشید تا اولین گل خود را برای تیم برزیلی ثبت کند و در ماه مارچ 2018 او جوانترین بازیکن سانتوس شد که در 17 سالگی و 50 روزگی در دوئل "کوپا لیبرتادورس" به میدان رفت.

رودریگو در اولین بازی‌اش برای رئال مادرید مقابل اوساسونا گلزنی کرد و اولین بازیکنی بود که در قرن 21 متولد شد و تا به حال یک گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

پس از آلبرتو ریورا (17 سال و 111 روز) و مانولو سانچیس (18 سال و 195 روز)، او همچنین سومین جوانترین بازیکنی است که در تاریخ باشگاه (18 سال و 259 روزه) گل زده است.

در همین حال، اعجوبه برزیلی در لیگ قهرمانان خودنمایی کرده، زیرا در 17 بازی برای رئال مادرید 6 گل با تنها 8 شوت به سمت دروازه به ثمر رسانده و همچنین 4 پاس گل در 675 دقیقه در زمین ثبت کرده است.

رودریگو می‌گوید: "رئال مادرید همیشه سعی می‌کند در تمامی مسابقات که بازی می‌کند برنده شود و این همان چیزی است که ما فکر می‌کنیم. ما می‌جنگیم تا این فصل عالی باشد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала