Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتنهام 0 چلسی 3 ؛ فتح قاطعانه دربی لندن و بازگشت به جمع مدعیان

© AP Photo / Peter MorrisonChelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2021
عضو شوید
تیم فوتبال چلسی در زمین تاتنهام به برتری ارزشمندی دست پیدا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس و در حساس ترین دیدار هفته، تیم های تاتنهام و چلسی در ورزشگاه اختصاصی سپرز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر 0 شاگردان توماس توخل به پایان رسید.

در این جدال پس از تساوی بدون گل دو تیم در نیمه نخست، تیاگو سیلوای برزیلی در دقیقه 49 روی یک ارسال از روی نقطه کرنر با ضربه سری دقیقه روی سر مدافعین تاتنهام گل اول آبی ها را وارد دروازه تاتنهام کرد.

در ادامه نیز باز هم نوبت به گلزنی چلسی رسید و این هافبک فرانسوی حساب کار را دو بر صفر کرد.

در دقیقه 57 بازی انگولو کانته با شوتی از راه دور که در بین راه تغییر مسیر داد و وارد دروازه سپرز شد، گل دوم بازی و چلسی را به نام خود ثبت کرد.

در ادامه شب خاص آبی ها در زمین سپرز، نوبت به رودیگر دفاع آلمانی چلسی رسید که در دقیقه 92 با ضربه ای دقیق روی یک پاس روبه بیرون میسن مونت حساب کار را سه بر صفر کند.

View this post on Instagram

A post shared by Chelsea FC (@chelseafc)

چلسی با این برد 13 امتیازی شد و با تیم های لیورپول و منچستریونایتد در بالای جدول به عدد 10 رسید و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به یونایتد در رده دوم جدول قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала