Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی اس جی - لیون؛ مسی و بواتنگ دوباره به هم رسیدند

© REUTERS / Pascal Rossignol Лионель Месси из Пари Сен-Жермен во время тренировки
Лионель Месси из Пари Сен-Жермен во время тренировки  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2021
عضو شوید
لیونل مسی و ژروم بواتنگ که با هم خاطرات زیادی دارند، امشب دوباره مقابل هم قرار می‌گیرند.

به گزارش اسپوتنیک، از ساعت 23:15 امشب (یکشنبه) به وقت افغانستان یک بازی نسبتا حساس در لیگ فرانسه میان دو تیم پاریسن جرمن و المپیک لیون برگزار می شود.

باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و مسی در اولین بازی خود در پارک ده پرنس در پاریسن جرمن چگونه عمل خواهد کرد.

اما یکی از جالب ترین نکات این بازی مربوط به رویارویی لیونل مسی و ژروم بواتنگ هست. لیونل مسی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان اخیر با اتمام قراردادش با بارسلونا راهی پی اس جی شده است و ژروم بواتنگ هم در المپیک لیون حضور دارد.

مسی و بواتنگ یک خاطره معروف از یکدیگر دارند و این خاطره به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2014/15 باز می‌گردد؛ جایی که بارسلونا در نیوکمپ با درخشش مسی با نتیجه سه بر صفر بایرن مونیخ را شکست داد.

​لیونل مسی در آن بازی دو گل زد که روی یکی از گل های خود با حرکتی تماشایی در محوطه جریمه، ژروم بواتنگ را که آن زمان مدافع فیکس بایرن مونیخ به شکل تحقیر آمیز دریبل زد و با یک ضربه چیپ دروازه را گشود تا بدین ترتیب هنر خود را به رخ کشیده باشد.

هرچند این تصویر، اولین تصویری است که از تقابل مسی - بواتنگ به ذهن می‌رسد، اما در 8 تقابل این دو بازیکن 5 بازی با برتری بواتنگ به پایان رسیده و او در فینال جام‌جهانی 2014 و البته بازی 8-2 بایرن‌مونیخ - بارسلونا، بر فوق ستاره آرجنتینی غلبه کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала