Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

6 زخمی در نتیجه درگیری هوادران لنس و لیل+ویدیو

© REUTERS / Yves HermanБолельщики во время матча Бельгия - Италия на Евро-2020
Болельщики во время матча Бельгия - Италия на Евро-2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2021
عضو شوید
به دلیل اتفاقات بازی دو تیم لنز و لیل، شش نفر زخمی شدند و چهار تن دیگر دستگیر گردیدند.

به گزارش اسپوتنیک؛ شنبه دربی شمال فرانسه میان دو تیم لنز و بیل برگزار شد که تیم لنز بازی را بایک گل به برتری رسید.

اما در روی سکوها هواداران دو تیم با هم درگیر شدند که شش تن از هواداران زخمی و چهار تن افراد خاطی دستگیر شدند.

در استراحت دو نیمه بازی؛ لنسوی اولتراس‌ها به زمین چمن آمدند تا سعی کنند با هواداران لیل برخورد کنند که در پس آن زمین مورد حمله قرار گرفت و دو طرف به سمت هم‌دیگر اشیایی را پرتاب می‌کردند. به گفته قائم مقام فرعی پاس کاله، CRS مجبور به مداخله برای اجتناب از "رویارویی عمومی" در بازی گردید.

پس از بازی یک واحد بحران، سرانجام شروع نیمه دوم با نیم ساعت تاخیر اعلام شد. در جریان این درگیری‌ها، هشتاد چدکی شکسته شد و 10 عدد بمب دودزا منفجر شد. مردی به دلیل خشونت علیه شخصی که دارای مسئولیت عمومی به دلیل حمله به CRS بود، دستگیر شده است. او اکنون هم در بازداشت به سر می‌برد. مرد دیگری به دلیل ورود دود به ورزشگاه دستگیر گردید. وی همچنین تحت بازداشت پولیس است. دو مرد دیگر به دلیل مستی در بزرگ‌راه‌های عمومی بازداشت شدند. آنها در یک سلول مخصوص هستند.

این رویدادها چهار هفته پس از درگیری‌های خشونت آمیز بین بازیکنان، تماشاگران و کارکنان در جریان دیدار نیس و المپیک مارسی رخ داد. لیگ حرفه‌ای فوتبال، باشگاه ریویرا را با سه بازی پشت درهای بسته و کاهش یک امتیاز تحریم کرد. این بازی در زمین بی طرف در 27 اکتوبر تکرار می‌شود.

مدیر ارشد مسابقه آرنو پوئیل در واکنش به این اتفاقات گفت: "من در مورد نیس-مارسی صحبت نخواهم کرد، این در شرایط یکسانی نیست. در حال حاضر اینها اتفاقاتی هستند که بسیار نزدیک رخ دادند. هیچ بازیکنی در بازی تحت تأثیر قرار نگرفت، واقعیت‌های اصلی در نیمه اول رخ داد. همچنین آنچه من درک می‌کنم شکایاتی توسط لیل ثبت خواهد شد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала