Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئالِ بی رقیب و شکست ناپذیر؛ شاگردان آنچلوتی به دنبال ثبات در فصل

© AP Photo / Jose BretonMarco Asensio (Real Madrid) entre la defensa del Alcoyano en Copa del Rey
Marco Asensio (Real Madrid) entre la defensa del Alcoyano en Copa del Rey - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2021
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید این فصل را بدون شکست آغتز کرده و توانسته از فبروری تا کنون شکست ناپذیر باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ممکن است رئال مادرید با دست خالی فصل 2020/21 را به پایان برد اما به دلیل رهایی از مصدومیت‌ها که در ماه‌های پایانی فصل انجام داده بود، توانست با یک احساس مثبت وارد تابستان شود.

تابستانی که آمد، البته تابستانی نسبتاً آسیب زا بود زیرا منجر به خروج سرخیو راموس و رافائل واران و همچنین زین الدین زیدان از روی نیمکت هدایت رئال شد. سپس اقدام برای جذب کیلیان امباپه صورت گرفت که با ناامیدی به پایان رسید، اما با این وجود، واقعیت این است که لوس بلانکوس در سطح بسیار بالایی بازی می‌کند و از فبروری تا کنون تقریباً شکست ناپذیر بوده است.

تنها چلسی از آن زمان رئال مادرید را شکست داده است و این کار را در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ماه می انجام داد، هیچ تیم دیگری در هفت ماه و نیم گذشته مقابل آنها پیروز نشده است.

گرچه این تیم خیچ جامی را برنده نشد، اما هنوز هم بسیار قابل توجه است و به رئال مادرید هر دلیلی می‌دهد تا با آرامش بیشتری در این فصل احساس اعتماد به نفس کند.

این اجرا پس از یک دوره ناامید کننده بزرگ آغاز شد. جنوری یک فاجعه برای رئال مادرید بود زیرا آنها در عرض یک هفته سوپرجام اسپانیا را با شکست برابر باشگاه اتلتیک و کوپا دل ری را برابر آلکویانو از دست دادند. سپس، 10 روز بعد لوانته آنها را در خانه شان در لالیگا سانتاندر شکست داد.

این در 30 جنوری 2021 بود. از آن زمان هیچ تیمی در اسپانیایی رئال مادرید را شکست نداده است. این رکورد 20 برد، 8 تساوی و یک شکست را از ابتدای فبروری ثبت شده است.

چرخاندن اوضاع در قهرمانی سال گذشته کافی نبود و برای جام‌های داخلی خیلی دیر شد اما می‌تواند زمینه‌ای برای این فصل به آنها بدهد.

شکست ناپذیر با آنچلوتی

در این فصل نیز چنین بوده است. کارلو آنچلوتی در حال حاضر هدایت تیم را برعهده دارد، با این حال رئال مادرید شکست ناپذیر به نظر می‌رسد و از شروع فوق العاده این فصل لذت می‌برد.

با چهار بازی لالیگا سانتاندر، لوس بلانکوس سه برد و یک تساوی دارد.(لوانته دوباره آنها را ناکام گذاشت) و یک پیردزی در لیگ قهرمانان برابر اینتر برای افزودن به این لیست کافیست.

امشب، رئال در مستایا به مصاف والنسیا می‌رود تا آنها به دنبال ادامه بازی خود باشند. با این حال میزبان در این فصل رکورد داخلی یکسانی دارد و پس از ناامیدکننده بودن در فصل گذشته، تحت نظر خوزه بوردالاس در این فصل جوان شده است.

حالا باید دید روند شکست ناپذیری تیم آنچلوتی دوام می‌یابد یا خیر؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала