Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صعود مقتدرانه روسیه به دور حذفی جام جهانی فوتسال

© Union footballistique de RussieМини футбол
Мини футбол - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2021
عضو شوید
تیم ملی روسیه با کسب 9 امتیاز کامل گروهی، مقتدرانه گام به دور بعد جام جهانی گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیشب چهار دیدار پایانی از دور گروه‌هی جام جهانی فوتسال 2021 برگزار شد که طی آن روسیه در گروه B سومین حریف‌اش را شکست داد و به دور بعد رفت.

تیم ملی لیتوانیا در گروه A مسابقات شکست تحقیر آمیز دیگر را تجربه کرد و از گردونه مسابقات حذف شد. این تیم شب قبل 6 بر 2 به کاستاریکا باخت تا بدون هیچ امتیازی در گروه‌اش چهارم شود، اکنون به جای این تیم، کاستاریکا فرصت حضور در دور بعد را در اختیار دارد.

در بازی دیگر از این گروه قزاقستان برابر ونزوئلا قرار گرفت اما به نتیجه‌ی بهتر از تساوی 1-1 دست نیافت. با این حال هر دو تیم 7 امتیازی شدند اما قزاق‌ها به عنوان صدرنشین و ونزوئلا با قرار گرفتن در رده دوم راهی دور بعد شدند.

در گروه B مسابقات نیز دو دیدار انجام شد که ابتدا تیم ملی ازبکستان در بازی نزدیک، با حساب 2 بر 1 مصر را شکست داد تا با تنها سه امتیاز اما تفاضل گل خورده‌ی کمتر رهسپار دور حذفی شود. از این گروه مصر حذف گردید.

اما در این گروه که تیم ملی روسیه توفانی آغاز کرده بود با نتیجه 4 بر 1 حریف‌اش گواتیمالا را برد تا 9 امتیاز کامل گروه B را کسب کنند و مقتدرانه به دور بعد برسند‌. اما گواتیمالا با ایستادن در جایگاه سوم جدول، منتظر نتایج تیم‌های سوم برتر دیگر گروه‌ها خواهد ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала