Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هزینه های سنگین آسیب های کرونایی و مسابقات در 5 لیگ معتبر اروپایی

© PETER BYRNEEverton's goalkeeper Jordan Pickford tackles Liverpool defender Virgil van Dijk
Everton's goalkeeper Jordan Pickford tackles Liverpool defender Virgil van Dijk - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2021
عضو شوید
برای بازیکنان لیگ برتری که به دلیل کوید-19 قادر به بازی نیستند، مبلغ 9 میلیون پوند پرداخت می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ دستمزد فصل گذشته بازیکنان لیگ برتر بیش از 9 میلیون پوند برای باشگاه‌های لیگ برتر هزینه داشت، این فقط هزینه مستقیم بازیکنان خارج از کار در فصل 20-21 بود.

70 فوتبالیست تیم اصلی پس از آزمایش مثبت در لیگ برتر، به طور میانگین 128.822 پوند برای هر بازیکن، از میادین دور شدند.

با درنظر گرفتن بازیکنانی که در مرحله آغاز فصل 20-2019 تست مثبت دادند و کسانی که در این فصل تحت تأثیر قرار گرفتند، کل هزینه‌ها نزدیک به 20 میلیون پوند می‌رسد.

این داده‌ها از گزارش گسترده‌ای در مورد مصدومیت‌ها و بیماری‌های فصل گذشته "پنج تیم بزرگ" اروپایی گرفته شده که این هفته منتشر می‌شود.

بیشتر هزینه‌های مالی محدودیت‌ها برای فوتبال به خوبی ثبت شده است، از درآمدهای از دست رفته دروازه گرفته تا معاملات تخفیف داده شده تلویزیونی. اما تا کنون هزینه‌های اقتصادی ناشی از بیماری بازیکنان تا حد زیادی نادیده گرفته شده است.

این تجزیه و تحلیل جدید در گزارشی با عنوان "احساس فشار: شاخص 2021 فوتبال فوتبال اروپا" توسط کارگزاران بیمه بین المللی "هاودِن" تهیه و ارائه شده است و هزینه آزمایشات کوید که برخی‌ها را از بازی محروم کرد، در میان بازیکنان تیم اول در "پنج تیم بزرگ" لیگ‌های برتر اروپا را با جزئیات پزشکی قانونی نشان می‌دهد.

در فصل 21-2020، به تعداد 494 تست کوید ناموفق برای بازیکنان در رده‌های بالای انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، آلمان و فرانسه انجام شد.

علاوه بر 70 نفر در لیگ برتر، 73 تن در بوندسلیگا، 83 در لالیگا، 97 در لیگ 1 و 171 در سری A حضور داشتند، جایی که بیش از یک بازیکن از هر سه نفر پس از آزمون کنار گذاشته شدند و 17 میلیون پوند دستمزد گرفتند در حالی که نمی‌توانستند بازی کنند.

میانگین غیبت 13 روز در اسپانیا، 14 روز در لیگ برتر و سری A، در فرانسه 15 و 17 روز در آلمان بود.

کل هزینه دستمزد اولیه که به بازیکنان پنج تیم بزرگ که به دلیل عدم موفقیت در آزمون کنار گذاشته شده بودند پرداخت شد، بیش از 42 میلیون پوند بود. 494 آزمایش نادرست، بیش از یک نفر از هر 3988 مورد "آسیب" در بخش "پنج لیگ بزرگ" را شامل می‌شود و بیش از 10 درصد از هزینه 415 میلیون پوند تمام جراحات و بیماری‌ها را تشکیل می‌دهد.

لیگ برتر بیشتر از سایر لیگ‌های برتر مصدوم داشت، با 938 مورد، در حالی‌که در بوندسلیگا با 902، سری A با 781، لالیگا با 761 و لیگ 1 با 606 در رده‌های بعدی بودند‌.

به نظر می‌رسد برنامه جامع لیگ‌های برتر با تعداد زیادی بازه زمانی مختلف در فصل 2020-21؛ همه بازی‌ها به صورت زنده از تلویزیون

پخش می‌شوند، احتمالاً به افزایش آسیب‌های ماهیچه‌‌ای و بافت نرم کمک کرده است.

تصميم ليگ 1 فرانسه مبنی بر لغو زود هنگام فصل 20-2019 و در نتيجه عدم شروع مجدد قبل از رفتن به 21-29-2020، احتمالاً منجر به مصدوميت كمتری گردید.

برخی از بزرگترین باشگاه‌های اروپایی بیشترین آسیب را از ناحیه کلی بدن دیدند، 79 منچستریونایتد بیشترین آسیب را در لیگ برتر، پی‌اس‌جی 78 بیشترین در لیگ 1، بایرن مونیخ 76 بیشترین در بوندسلیگا، رئال مادرید 68 بیشترین لالیگا و 61 یوونتوس بیشترین شمار مصدوم در سری آ را تجربه کردند.

نویسندگان این گزارش خاطرنشان می‌کنند که همه آن باشگاه‌ها به غیر از بایرن، در امر کسب قهرمانی در لیگ داخلی خود، توسط باشگاه‌هایی که مصدومیت بسیار کمتری داشتند شکست خوردند.

برای مثال منچسترسیتی برنده لیگ برتر 26 مصدوم کمتر از یونایتد داشت، در حالی که اتلتیکو قهرمان لالیگا 26 مصدوم کمتر از رئال مادرید داشت.

قهرمان فرانسه لیل فقط 26 مصدوم در تمام فصل داشت در حالی‌که از پاری‌سن‌ژرمن 78 بازیکن مصدوم بود، اینتر میلان با 13 مصدومیت کمتر از یوونتوس قهرمان سری آ شد. پی‌اس‌جی، بایرن مونیخ، رئال مادرید و یوونتوس بیشترین دستمزد را برای بازیکنان محروم در کشورهای خود و همچنین بیشترین مصدومیت پرداخت کردند.

بیشترین مبلغ مصدومیت انگلیس از نظر نقدی مربوط به لیورپول بود که 13.5 میلیون پوند به ستاره‌های محروم پرداخت کرد و 11 میلیون پوند از منچستریونایتد پیشی گرفت.

گزارش 162 صفحه‌ای هاودن همچنین مصدومیت‌های فصل گذشته را بر اساس نوع (ماهیچه، همسترینگ، زانو و غیره)، سن و موقعیت بازیکن برای هر لیگ، هزینه هر یک را به طور متوسط از دست رفته هر تیم در هر روز مسابقه، زمان کنار گذاشته و تعداد بازیکنان تجزیه و تحلیل می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала