Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازی‌ساز آرجانتینی در آستانه تمدید با بانوی پیر

Paulo Dybala - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2021
عضو شوید
رسانه‌های ایتالیایی خبر داده‌اند که پائولو دیبالا ستاره آرجانتینی یوونتوس در آستانه توافق برای قرارداد جدید با یووه قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از توتوسپورت؛ پائولو دیبالا ستاره آرجانتینی یوونتوس در آستانه رسیدن به توافق با این تیم بر سر یک قرارداد جدید پنج ساله است.

فعلا قرارداد این بازیکن تا جون 2022 مدار اعتبار است و بیانکونری چند ماه است که در حال مذاکره با خورخه آنتون نماینده او است.

آنتون در پایان ماه جولای وارد ایتالیا شد و هفته آینده به آرجانتین باز خواهد گشت و با این حال، او قبل از رفتن می‌خواهد قرارداد نماینده‌اش را با یوونتوس تمدید نماید.

اوایل این هفته، دیبالا تأیید کرد که می‌خواهد با باشگاه قرارداد جدیدی را امضا کند و پاول ندوید معاون رئیس، تأکید کرد که بازیکن آرجانتینی در مرکز پروژه جدید یوونتوس قرار دارد.

به نقل از توتواسپورت، هنوز فاصله کمی بین پیشنهاد یوونتوس و خواسته‌های دیبالا وجود دارد. غول سری A قرارداد جدیدی با 7.5 میلیون یورو در سال به اضافه 2 میلیون یورو روی میز قرار داده است، در حالی‌که دیبالا 10 میلیون یورو و 2 میلیون یورو پاداش می‌خواهد تا در کنار ماتیس دی لیخت، به پردرآمدترین بازیکن یووه بدل شود.

روزنامه "تورینی" گزارش می‌دهد که همین روزها می‌تواند برای دیبالا روز خوبی باشد تا قرارداد پنج ساله‌ی جدید با بیانکونری را امضا کند.

دیبالا در سال 2015 با قرارداد 40 میلیون یورویی از پالرمو به یوونتوس پیوست. او در 256 بازی‌اش در تورین 102 گل به ثمر رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала