Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیب پی‌اس‌جی - لیون؛ چهار شگفت‌انگیز خط حمله با حضور مسی+عکس

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLSoccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2021
عضو شوید
تیم فوتبال پاریسن جرمن با مربع خط حمله مسی، دیماریا، امباپه و نیمار بازی را شروع خواهد کرد.

 به گزارش اسپوتنیک، پاریسن جرمن و المپیک لیون در هفته ششم از رقابت های لوشامپیونه فرانسه در ورزشگاه پارک ده پرنس از ساعت 23:15 به وقت افغانستان به مصاف هم می روند و باید دید که تیم کهکشانی پاریسن جرمن در این بازی چه نتیجه ای خواهد گرفت.

بازی قبلی پاریسن جرمن مقابل کلوب بروژ، انتقادات زیادی را برای مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرجنتینی پی اس جی به همراه داشت و او اکنون برای بازی تیمش مقابل المپیک لیون تغییراتی را در ترکیب تیمش اعمال کرده است.

امباپه با وجود اینکه مقابل کلوب بروژ مصدوم شد، اکنون در ترکیب پی اس جی قرار گرفته است و به نظر می رسد آمادگی کامل را به دست آورده است.

پوچتینو با استفاده از قراردادن امباپه در نوک حمله و گذاشتن مسی در پست شماره ده و به عنوان هافبک هجومی که گاهی جای خود را با وینگر ها عوض خواهد کرد، یک ترکیب هجومی جدید چیده است.

اکنون در این ترکیب، امباپه، مسی، نیمار و دی ماریا تشکیل یک مربع مخوف را در خط حمله می دهند!

ترکیب پاریسن ژرمن:

دوناروما، کیمپمبه، مارکینیوش، کرر، مندس، هررا، گیه، مسی، دی ماریا، نیمار و امباپه

​ترکیب لیون:

لوپز، امرسون، دنایر، بواتنگ، گوستو، کاکرت، گیمارش، پاکتا، شکیری، اکامبی و سلیمانی

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала