Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سنت‌شکنی دخیا؛ دروازه‌بان شیاطین سرخ پس از7 سال پنالتی گرفت

© AFP 2023 / Adrian DennisВратарь английского футбольного клуба "Манчестер Юнайтед" Давид де Хеа на матче с "Тоттенхэм Хотспур" в Лондоне, Великобритания
Вратарь английского футбольного клуба Манчестер Юнайтед Давид де Хеа на матче с Тоттенхэм Хотспур в Лондоне, Великобритания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2021
عضو شوید
منچستریونایتد با پنالتی گیری دقایق پایانی گلر اسپانیایی اش در زمین وستهم یونایتد، موفق به شکست این تیم در لندن شد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم‌ فوتبال منچستریونایتد در بازی‌ای نفس‌گیر و به لطف دفع پنالتی توسط داوید دخیا، از سد میزبانش وستهم یونایتد گذشت تا جایگاه خود را در بالای جدول لیگ برتر حفظ کند.

در این بازی در حالی‌که منچستریونایتد گل دقیقه 30 چکش‌های وستهم را در دقایق 35 و 89 توسط رونالدو و لینگارد جبران کرده بود و سه صحنه مشکوک پنالتی نیز برای منچستریونایتد نادیده گرفته شد، در دقیقه 93 یک ضربه پنالتی بعد از هند لوک شاو درون محوطه جریمه برای وست هم گرفته شد که این پنالتی را مارک نوبل کاپیتان و بازیکن با سابقه وستهم از دست داد، زیرا پنالتی را دخیا سیو کرد.

​این اولین پنالتی سیو شده او پس از اکتبر 2014 مقابل اورتون و ضربه لیتون بینز بود. همچنین مارک نوبل 10 پنالتی اخیر خود را از دسمبر 2016 تبدیل به گل کرده بود.

وی 40 پنالتی پیاپی را بعد از اپریل 2016 در رده ملی و باشگاهی نتوانست مهار کند و آخرین مهار پنالتی وی برای تیم ملی اسپانیا و منچستریونایتد به اپریل 2016 برمی‌گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала