Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نشست خبری کومان؛ زمان بازگشت فاتی مشخص نیست + ویدیو

© AP Photo / Petr David JosekНидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман
Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2021
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا قبل از تقابل تیم‌اش در لالیگا برابر گرانادا، با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دوشنبه شب تیم بارسلونا در لالیگا به مصاف گرانادا خواهد رفت، از این رو و قبل از بازی سرمربی کاتالان‌ها در مورد وضعیت شخصی خود و نیز وضعیت تیم در کنفرانس خبری صحبت نمود.

همه چیز بر علیه او:

"من چنین احساسی ندارم اما همه حق دارند که نظر خود را داشته باشند و موافق یا مخالف کومان باشند. این را نمی‌توان کمک کرد."

آنسو فاتی:

"آنسو فاتی با وجود جوانی، کیفیت فوق العاده‌ای دارد و گل‌های زیادی به ثمر رسانده است. ما تاریخ بازگشت او را مشخص نمی‌کنیم اما او با تیم کار می‌کند. ممکن است یک هفته یا ده روز دیکر باز گردد."

آینده‌اش در بارسلونا:

"من هیچ چیز نمی‌دانم. من فقط به بازی و تیم فکر می‌کنم. بقیه در دست من نیست. من آرام و مطمئن هستم که در بازی‌ها پیروز می‌شوم. ما باید افراد را بازیابی کنیم تا بازیکنان بیشتری در دسترس باشند. اما من این را می‌دانم ما باید پیروز شویم، فقط نتایج مهم است. من از آینده خود نمی‌ترسم. باشگاه توسط رئیس تصمیم می‌گیرد."

نتایج فوری:

"این بستگی به نتایج دارد اما تغییراتی در تیم وجود دارد، مصدومیت وجود دارد، جوانان موجود هستند ... آنچه مهم است پیروزی در بازی‌ها است، اما این نمی‌تواند قبل از بازی با بایرن باشد که باید تمدید کنم و حالا اگر من از آینده خود می‌ترسم، فکر نمی‌کنم این طبیعی باشد. این انرژی را برای چیزهای دیگر ایجاد می‌کند."

بازی با گرانادا:

"من فکر می‌کنم آنها [گرانادا] تغییر چندانی نکرده‌اند، هرچند هر مربی افکار خود را دارد. سیستم او 4-3-3 است، از نظر بدنی قوی است، بازی مستقیم است ... ما در خانه بازی می‌کنیم، تماشاچی حضور خواهد داشت... و بازی متفاوتی خواهد بود، به ویژه برای عموم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала