Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

2021/22 فصل سرنوشت ساز برای کوتنینیو

© REUTERS / ALBERT GEAفيليبي كوتينيو فلیپ کوتینیو
فيليبي كوتينيو   فلیپ کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2021
عضو شوید
کوتینیو که جدیدا از مصدومیت طولانی مدت‌اش بهبود یافته، فصل سرنوشت ساز را در بارسلونا استارت زده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ فلیپ کوتینیو ستاره برزیلی بارسلونا سرنوشت سازترین فصل خود را در حال تجربه کردن است، زیرا او قراردادش در سال 2023 به پایان می‌رسد و تابستان آینده کلیدی برای آینده‌اش خواهد بود.

کوتینیو پس از 9 ماه مصدومیت و دو جراحی در زانوی چپ‌اش، روز سه شنبه مجدداً در لیگ قهرمانان به میدان رفت. واحد تجاری واضح است؛ بازیکنانی که یک سال از قرارداد یا تمدید آنها باقی مانده، در صورت تصمیم هر دو طرف ادامه و یا انتقال داده می‌شوند. در مورد ستاره برزیلی، او باید یک دوره خوب را سپری کند تا بتواند در ماه جون آینده‌اش مورد توجه قرار بگیرد.

از زمان ورود او به بارسلونا در جنوری 2018، او هنوز بهترین نسخه‌اش را نشان نداده است. او حتی مجبور شد برای یک فصل به صورت قرضی به بایرن مونیخ برود. در حال حاضر او کاملاً بهبود یافته و آینده‌اش امسال در خطر است.

اگر کوتینیو می‌خواهد به عنوان بازیکن بارسا ادامه دهد، باید انتظارات را برآورده سازد که وقتی باشگاه 120 میلیون یورو به علاوه 40 متغیر برای او پرداخت کرد. اگر قصد واحد تجاری همانطور که در بازار گذشته می‌خواست، راهی برای خروج و کسب درآمد باشد بازیکن باید نشان دهد که مصدومیت را پشت سر گذاشته و فوتبالیست مهمی است.

 

موضع باشگاه

خوان لاپورتا بسیار واضح است که هر بازیکن بارسا که قراردادش را در یک سال به پایان می‌رساند باید تمدید شود یا راهی برای خروج از آن جستجو کند. و نبض او هنگام اعمال این فلسفه نمی‌لرزد. در تابستان امسال نمونه‌ها کم نیستند همچون: دمبله که در هفته‌های آینده تمدید می‌کند، ایلایکس که با تیم اصلی تمرین نکرد و در نهایت به لایپزیگ عزیمت کرد، یا بالده تا زمانی که پیشنهاد باشگاه را قبول نکرد در برنامه کومان لایق دانسته نشد و...

کوتینیو در دوران بازیگری‌اش در بارسا به صورت انفجاری پیش نرفته و در نیم فصل اول سازگاری نداشت وتنها در 22 مسابقه بین همه مسابقات شرکت کرد و 9 گل به ثمر رساند. فصل 2018-19 فصلی بود که او با 54 تعهد و 11 گل بیشترین حضورش را ثبت کرد. سال بعد به دلیل کمبود دقایق، او به صورت قرضی به بایرن مونیخ واگذار شد. سال گذشته او با دقایق بیشتری شروع کرد، اما مصدومیت روند پیشرفت او را کوتاه کرد. بنابراین، از زمان ورودش، 91 بازی و 23 گل رقم زده است.

کوتینیو 24 دقیقه در لیگ قهرمانان به جای لوک د یونگ بازی کرد، اما هفته آینده باید بازیکن مهمی برای کومان باشد. با توجه به مصدومیت‌های پرشمار این تیم، به ویژه در خط حمله و عملکرد تا حدودی محرمانه مهاجم هالندی مقابل بایرن، ستاره برزیلی می‌تواند در ترکیب یازده نفری اصلی باشد. شمارش معکوس برای طرفداران برای دیدن بهترین کوتینیو آغاز می‌شود و این آخرین شانس برای اوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала