Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برابری رونالدو با رکورد دو مهاجم سابق یونایتد با انجام دو بازی

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در دو بازی با رکورد گُل‌زده آنخل دی‌ماریا و الکسیس سانچز در منچستریونایتد برابری کرد.
Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2021
آمار رونالدو و مسی در تیم‌های جدید + عکس

به گزارش اسپوتنیک، آنخل دی‌ماریا و الکسیس سانچز، دو مهاجم سابق منچستریونایتد که در حال حاضر برای باشگاه‌های پاریسن‌جرمن و اینترمیلان توپ‌ می‌زنند، در زمان حضور در این تیم درخشش خوبی نداشتند و به ترتیب در 27 بازی و 32 بازی موفق به زدن سه گُل برای این تیم شده بودند.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتگالی یونایتد که به تازگی به این تیم پیوسته است و دومین دوره حضورش را در این باشگاه تجربه می‌کند، در عرض چند هفته و انجام دو بازی با رکورد گُل‌زده آنخل دی‌ماریا و الکسیس سانچز در منچستریونایتد برابری کرد.

این مهاجم باتجربه که در جریان پیروزی 1-4 برابر نیوکاسل در اولدترافورد دبل و هفته گذشته برابر وستهام نیز گُلزنی کرد، با رکورد 18 ماه و دوساله دی‌ماریا و سانچز برابری کرد تا نشان دهد که چه مهاجم قهاری است.

مایکل اوون و ممفیس دپای دو مهاجم دیگر اند که رونالدو از آن‌ها پیشی گرفته است و طلسم ناکامی شماره هفت را در یونایتد پایان بخشیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала