Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله پسرکاکای رئیس پی اس جی به پوچتینو پس از تعویض مسی

© REUTERS / MARKO DJURICAماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق
ماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2021
عضو شوید
پسر کاکای مالک پاری‌سن‌ژرمن در پی تعویض لیونل مسی؛ مربی این باشگاه را تهدید کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ لیونل مسی برای اولین بار در یک بازی خانگی برای پاری‌سن‌ژرمن در ترکیب اصلی به میدان رفت و ضمن این‌که گلی به ثمر نرساند، اما خاشیه بزرگی را به همراه داشت.

او در دقیقه 76 بازی با اشرف حکیمی تعویض شد و در لحظه خروج کوتاه با پوچتینو مشاجره لفظی داشت که گویای عصبانیت وی از دست سرمربی بود.

او در حالی تعویض شد که عملکردی بهتری داشت اما گل نزده بود و در لحظه بیرون رفتن از زمین، وقتی سرمربی‌اش برای تشکری به سمت او رفت، مسی با بیان جملاتی ابراز نارضایتی کرد و از کنار وی گذشت و دست نداد. اتفاقی که بازتابی گسترده در رسانه های جهان داشت.

هرچند سران پی‌اس‌جی در این باره واکنشی نداشته‌اند اما خلیفه بن حمد آل ثانی پسرکاکای امیر قطر (مالک پی‌اس‌جی) به نحوی مورد توجه است. او تصویری از پوچتینو را انتشار داد و نوشت: "لندن شهر زیبابی است و این را خوب می‌دانی."

شاید این توئیت یک شوخی باشد اما بسیاری آنرا تهدید علیه سرمربی باشگاه تعبیر کرده‌اند. و گفته می‌شود، در صورتی‌که این اتفاق دوباره تکرار شود، بعید نخواهد بود که قربانی مسی شود و به لندن بازگردد.

گفتنی‌ست که خلیفه بن حمد آل ثانی در پی انتقال مسی، اولین فردی بود که این انتقال را به پاریس تأیید کرد و توئیت‌های او در مورد کیلیان امباپه و رئال نیز حواشی زیادی داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала