Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دورتموند کاشف واقعی استعدادها؛ زیر نظر بودن بلینگ‌هام از 14 سالگی

© AP Photo / Mark KepplerBorussia Dortmund logosu
Borussia Dortmund logosu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2021
عضو شوید
به نظر می‌ رسد بوروسیا دورتموند سال‌ ها به دنبال جود بلینگهام بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه آلمانی اشپورت آینس، طبق شنیده‌ ها باشگاه بوروسیا دورتموند برای جذب جود بلینگهام خیلی زود وارد عمل شده است.

خبرنگار رسانه آلمانی اشپورت آینس ادعا می‌ کند که مدیران و مسئولان باشگاه بوروسیا دورتموند آلمان اولین بار عملکرد این هافبک انگلیسی را در چهارده سالگی زیر نظر گرفته بوده اند و استعدادیاب‌ های بروسیا دورتموند ابتدا در این سن بازی این بازیکن را تماشا کرده‌ اند.

خبرنگار رسانه آلمانی اشپورت آینس می‌ گوید نمایندگان باشگاه بروسیا دورتموند بیش از 10 بار بازی این بازیکن را از نزدیک تماشا کرده و به این روش توانسته اند باشگاه‌ هایی مثل بایرن مونیخ و منچستر یونایتد را از مسیر جذب این بازیکن کنار بزنند.

​در نهایت باشگاه بوروسیا دورتموند آلمان برای این هافبک 17 ساله (در آن زمان) انگلیسی به بیرمنگهام سیتی مبلغ 25 میلیون یورو پرداخت کرد.

مدیران باشگاه بوروسیا دورتموند در بین تیم های آلمانی و حتی میان مدیران باشگاه های اروپایی، به انجام معاملات و نقل و انتقالات موفق و سودآور، چه به لحاظ فنی و فوتبالی و چه به لحاظ منافع مالی و اقتصادی برای تیمشان مشهور و زبانزد هستند.

دورتموند همواره از عملکرد آن ها به عنوان الگوهای مناسب در بازار نقل و انتقالات اروپایی در رسانه های قاره سبز صحبت مطرح می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала