Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برگزاری اجلاس آنلاین فیفا در مورد برگزاری هر 2 سال یکبار جام جهانی فوتبال

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر Russia World Cup FIFA
Russia World Cup FIFA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2021
عضو شوید
فیفا قصد دارد "اجلاس آنلاین" را برای مشورت با فدراسیون‌های عضو در مورد برگزاری جام جهانی هر دو سال یک بار صحبت نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ فیفا می‌خواهد در 30 سپتامبر 2021 در مورد برگزاری هر دوسال یک بار بازی‌های جام جهانی با فدراسیون‌های عضو مشورت نماید.

این نهاد حاکم بر فوتبال جهان امروز اعلام داشت که این نشست به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

پس از دعوت‌هایی که در اوایل سپتامبر برای ذینفعان، از جمله همه کنفدراسیون‌ها ارسال شد، در هفته‌های آینده بحث‌هایی ترتیب داده می‌شود.

فیفا در بیانیه‌ای نوشت: "فیفا همچنین انجمن‌های اعضای خود را به اولین اجلاس آنلاین در 30 سپتامبر 2021 دعوت کرد که این یکی از فرصت‌های بزرگ برای ایجاد یک بحث باز و سازنده در سطح جهانی و منطقه‌ای در ماه‌های آینده خواهد بود."

در همین حال آرسن ونگر مدیر توسعه فیفا یک مسابقه انتخابی هرساله، متناوب جام جهانی و مسابقات قاره‌ای مانند یورو یا کوپا آمریکا را توصیه می‌کند.

یوفا، کنفدراسیون قدرتمند فوتبال اروپا با این طرح مخالفت کرده و به گفته الکساندر چفرین رئیس آن؛ این نهاد اطمینان داد که "جواهر" فوتبال جهان را رقیق می‌کند. کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی نیز با رد این امر، تأیید کرد که این پروژه "هیچ توجیه ورزشی" ندارد. جیانی اینفانتینو رئیس فیفا وعده داده که تصمیمات نهایی در مورد بازسازی جام جهانی تا پایان سال گرفته خواهد شد. فیفا همچنین در این کمپین نظرسنجی روز پنجشنبه یک نظرسنجی آنلاین را منتشر کرد که نشان می‌داد اکثریت کمی از طرفداران فوتبال از ایده برگزاری جام جهانی "بیشتر" حمایت می‌کردند. این مطالعه با مخالفت آشکار ده‌ها انجمن حامیان ملی در تضاد است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала