Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بند عجیب در قرارداد کومان؛ بارسا ناتوان در اخراج سرمربی هالندی

© AFP 2023 / LLUIS GENEرونالد كومان مدرب برشلونة
رونالد كومان مدرب برشلونة - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2021
عضو شوید
در صورتی که بارسلونا در پایان فصل قرارداد کومان را تمدید نکند، مجبور به پرداخت 7 میلیون یورو به فدراسیون فوتبال هالند پرداخت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، این روزهای شرایط رونالد کومان در بارسلونا بسیار وخیم است و مدیران ارشد این باشگاه به سرمربی هالندی سه هفته فرصت داده‌اند تا وضعیت تیم را بهبود بخشد، در غیر آن ممکن است به دلیل کسب نتایج ضعیف از بلوگرانا اخراج شود.

Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2021
ورزش
دخالت پپ در امور بارسا؛ این مربی را جانشین کومان کنید

این تصمیم به دلیل آن گرفته شده است که بارسلونا در دیدار برابر بایرن مونیخ شکست سنگینی را متحمل شد و شاگردان رونالد کومان حتی یک شوت به سمت دروازه باواریایی‌ها نداشتند.

حالا اما به نظر می‌رسد که اخراج کومان زیاد هم کار ساده نیست زیرا در قرارداد او بندهایی وجود دارد که کاتالان‌ها را مجبور به تمدید قرارداد او می‌کند و چه برسد به برکنار سرمربی هالندی.

براساس ادعای رادیو کاتالونیا، در قرارداد رونالد کومان بندی وجود دارد که اگر بارسلونا پس از 2 فصل، قرارداد وی را برای فصل سوم تمدید نکند، باید مبلغ 6 میلیون یورو به فدراسیون فوتبال هالند پرداخت کند که در شرایط اقتصادی کنونی بسیار دشوار است.

علاوه بر این موضوع بارسلونا در صورت فسخ قرارداد رونالد کومان باید مبلغ 12 میلیون یورو به خود سرمربی هلندی پرداخت کند.

 بنابراین در صورت فسخ قرارداد کومان بارسلونا چیزی حدود 18 میلیون یورو باید پرداخت کند و همین موضوع سبب خواهد شد تا لاپورتا و هیئت مدیره‌اش از خیر اخراج سرمربی کنونی خویش بگذرند و با او ادامه دهند.

کومان تابستان 2020، در حالی که سرمربی برحال تیم ملی هالند بود، هدایت بارسلونا را به عهده گرفت و سبب تعجب همگان شد زیرا این سرمربی هالندی تیمش را برای رقابت‌های یورو آماده می‌کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала