Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تردید آنچلوتی در انتخاب مدافع برای سمت راست تیمش

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2021
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید در انتخاب مدافع سمت راست تیمش تردید دارد و هنوز تصمیم قاطع نگرفته که از میان ناچو و واسکز کدام یکی را به عنوان بازیکن ثابت به زمین بفرستد.

به گزارش اسپوتنیک، دنی کارواخال که فصل گذشته به دلیل مصدومیت‌های متوالی حضور منظم در ترکیب رئال مادرید نداشت، در این فصل نیز وضعیت خوب جسمانی ندارد و برای دومین بار مصدوم شده است.

کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2021
آنچلوتی: "رئال مادرید تا پایان می‌جنگد، چه خوب بازی کند چه بد"

در نبود این مدافع باتجربه کارلو آنچلوتی در دیدار برابر والنسیا از لوکاس وازکز در سمت راست خط دفاعی استفاده کرد اما  اشتباه فاحش او در مستایا باعث شده تا سرمربی رئال و هواداران در مورد تداوم حضور او در سمت راست زیاد مطمئن نباشند.

در حقیقت کارواخال یک ماه دیگر از میادین دور خواهد بود و آنچلوتی در تلاش است تا در نبود این بازیکن به بهترین صورت ممکن جای خالی او را پر کند.

 یکی از راهکارها این است که ناچو به عنوان مدافعی چند کاره به پست دفاع راست برود و بدین ترتیب میگل گوتیرز می‌تواند در پست دفاع چپ قرار بگیرد.

 آنچلوتی شاید این ترکیب را با حضور میلیتائو و آلابا در پست دفاع میانی در بازی مقابل مایورکا آزمایش کند تا تردیدش در مورد انتخاب دفاع راست برطرف و از مهره مورد نظر در این موقعیت بسیار مهم استفاده کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала