Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال در اندیشۀ تمدید با وینیسیوس تا سال 2027

© REUTERS / SUSANA VERAوينيسيوس جونيور
وينيسيوس جونيور - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2021
عضو شوید
سران رئال مادرید از وضعیت وینیسیوس راضی اند و تلاش دارند تا قرارداد جدید با او ببندد و وی را برای سال‌های طولانی حفظ کنند.

به گزارش اسپوتنیک، وینیسیوس جونیور با روی کار آمدن کارلو آنچلوتی به یکی از ستاره‌های درخشان رئال مادرید مبدل شده است و در حال حاضر با کریم بنزما زوج مخوف را تشکیل داده‌اند و به هیچ تیمی رحم نمی‌کنند.

Real Madrid, Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.09.2021
رسمی: وینیسیوس بهترین بازیکن ماه آگست رئال + عکس

او تا اینجای کار پس از بنزمای 6 گُله، 5 گُل به ثمر رسانده و در جدول گُلزنان لالیگا در رده دوم قرار دارد. این ستاره برازیلی در امر بازی‌سازی نیز عملکرد خوبی داشته و توانسته برای هم‌تیمی‌هایش پاس گُل نیز بسازد.

سران رئال مادرید از شرایط این بازیکن راضی اند و از این که برای او 4 سال صبر کرده‌اند، پیشمان نیستند. به همین دلیل تصمیم گرفته اند تا قرارداد وی را تمدید کرده و او را تا سال‌های درازی در سانتیاگو برنابئو حفظ کنند.

وینیسیوس در حال حاضر تا 2024 با رئال قرارداد دارد و هنوز سه سال تا اتمام قراردادش مانده اما مدیران رئال قصد دارند که قراردادش را تا سال 2027 تمدید کنند و بدین ترتیب این بازیکن را فعلا از دسترس رقبا دور نگهدارند.

رئال این تصمیم را به این دلیل گرفته که مبلغ فسخ قرارداد او را به گونه چشم‌گیر افزایش دهد و دست شیخ‌های عرب را از رسیدن به ستاره برازیلی کوتاه سازد.

گفته می‌شود که وینیسیوس نیز از شرایط خودش در مادرید کاملاً راضی است و در صورتی که رئال به او پیشنهاد تمدید بدهد، موافقت خواهد کرد و قراردادش را تمدید می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала