Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روزهای پرهیاهوی کاتالانی‌ها؛ جانشینان احتمالی کومان روی نیمکت داغ بارسا

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды
رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که تقریبا غیرممکن است بارسلونا فصل را با یک سرمربی به پایان برساند.

به گزارش اسپوتنیک، در آخرین بازی هفته پنجم لالیگا تیم بارسا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان گرانادا بود و فقط چند دقیقه با شکست خانگی فاصله داشت که مدافع اروگوئه‌ای این تیم مانع شد و بازی را به تساوی کشاند.

Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2021
کومان: یک امتیاز بهتر از شکست بود؛ حرفی درباره آینده‌ام ندارم

با توجه به عملکرد و نتایج ضعیفی که بارسلونا طی هفته های اخیر تجربه کرده، کادر مدیریتی به دنبال ایجاد تغییرات در کادر فنی است. خبر رسیده است که سران بارسلونا در حال بررسی یک لیست 5-6 نفره هستند تا برای کومان جانشینی مناسب پیدا کنند.

جرارد رومرو، خبرنگار مشهور و نزدیک به باشگاه بارسلونا نخستین شخصی بود که در توییتر خود نوشت که بارسلونا به دنبال برکناری کومان است زیرا به او اعتماد ندارد.

این تیم 5 تا 6 گزینه برای جانشینی کومان در نظر گرفته که بزرگترین آنها ژاوی است ولی هیئت مدیره همچنان معتقد است که این پست برای ژاوی زود است.

این خبرنگار در ادامه از نام‌هایی مثل روبرتو مارتینس، سرمربی تیم ملی بلجیم، یواخیم لو، سرمربی سابق تیم ملی آلمان، فلیپ کوکو، سرمربی اسبق پی‌اس‌وی آیندهوون و آندره‌آ پیرلو، سرمربی سابق یوونتوس نیز پرده برداشت.

اینطور گفته شده که گزینه مدنظر خوان لاپورتا در این لحظه، آندره آ پیرلو است، سرمربی فصل گذشته یوونتوس که فعلا در جایی مشغول به کار نیست.

Игрок Барселоны Клеман Лангле празднует забитый гол в матче с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2021
بارسا 1 – گرانادا 1؛ فرار از شکست در دقیقه پایانی؛ خطر اخراج همچنان بیخ‌گوش کومان

پنج گزینۀ احتمالی بارسا در صورت برکناری سرمربی هالندی:

1 - گفته شده که گزینه مدنظر خوان لاپورتا در این لحظه، آندره آ پیرلو است، سرمربی فصل گذشته یوونتوس که فعلا در جایی مشغول به کار نیست.

2 - آنتونیو کونته؛ کونته هم به عنوان یکی از نامدارترین سرمربیان اروپا در لیست حضور دارد و از قضا فعلا هم بدون تیم است.

3 - فیلیپ کوکو؛ بازیکن سابق بارسلونا که سابقه هدایت آیندهوون، فنرباحچه و دربی کانتی را دارد. کوکو در حال حاضر بدون تیم است.

4 - یواخیم لوو؛ سرمربی قهرمان جهان و سابق تیم ملی آلمان، پنجمین نامی است که در لیست دیده می شود. لوو هم در حال حاضر بدون تیم است.

5 - روبرتو مارتینز؛ سرمربی کنونی تیم ملی بلجیم هم در لیست ذکر شده حضور دارد.

6 - ژاوی؛ اسطورۀ بارسلونا و سرمربی کنونی السد قطر

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала