سفارت روسیه در کابل: درمورد "بازار سیاه" ویزای روسیه اطلاع نداریم

© Photo / Russian Embassy in Afghanistanسفارت روسیه در کابل
سفارت روسیه در کابل  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2021
عضو شوید
سفارت روسیه در کابل می‌گوید که این نهاد دیپلماتیک روسیه در افغانستان هیچگونه اطلاعاتی در خصوص "بازار سیاه" ویزای این کشور را در دست ندارد.

سفارت روسیه در کابل در مصاحبه با اسپوتنیک گفت که این نهاد دیپلماتیک روسیه در افغانستان هیچگونه اطلاعاتی در مورد ب"ازار سیاه ویزای روسیه" دریافت نکرده است.

در سفارت روسیه گفتند: "ما با نمایندگان دیاسپورای دانشجویان افغانستانی که در روسیه تحصیل می کنند در تماس نزدیک هستیم. سفارت در حال انجام کارهای توضیحی برای متقاضیان ویزای روسیه و جلوگیری از قرار گرفتن آن  در دست  افرادی که قصد سوء استفاده را دارند، می باشد. تا آنجا که ما می دانیم ، در حال حاضر اطلاعاتی در مورد بازار سیاه ویزای کشورهای مختلف از جمله پاکستان، تاجیکستان ، ازبکستان و ترکیه ثبت شده است که هزینه آن ، بر اساس شایعات ، به چند هزار دالر می رسد، اما در خصوص ویزای روسیه اطلاعاتی به ما نرسیده است".

میر صاحب کوچی استاد دیپارتمنت روسی و غلام محمد جلال رئیس مرکز کاری سیواستوپول در مسکو  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.09.2021
غلام محمد جلال: برای بیش از یک هزار افغان شرایط آمدن به روسیه فراهم شده است

کلیه دانشجویان افغان که دستور صدور ویزا را دریافت نموده اند، در بخش کنسولی سفارت با قرار قبلی پذیرفته می شوند. سفارت موضوع اخذ ویزا پس از نتایج مصاحبه و بررسی صحت پر کردن مجموعه ای از اسناد مطابق با قوانین روسیه مورد بررسی قرار می گیرد.

"هزینه ویزا مطابق با تعرفه های رسمی تعیین شده است و متقاضیان میتوانند در وب سایت سفارت با آن آشنا شوند. هر متقاضی می تواند برای دریافت اطلاعات دقیق از نحوه صحیح پر کردن کامل بسته اسناد و درخواست ویزا با سفارت تماس بگیرد. "

همچنین، سفارت در مورد اطلاعات مربوط به صدور ویزای روسیه توسط شرکت "ایوان اکسپرس" در کابل اظهار نظر کرد. نمایندگی دیپلماتیک خاطرنشان کرد که شرکت "ایوان اکسپرس" هیچ ارتباطی با سفارت در کابل ندارد، اما "برخی از متقاضیان به طور مستقل برای اجرای صحیح مجموعه ای از اسناد از این شرکت درخواست کمک می کنند.

"هزینه های فنی این شرکت حدود 15 دالر (1000 افغانی) است. بنابراین، اطلاعاتی که ظاهراً توسط" منتقدان کینه توز "در مورد" هزینه های فضایی "برای اخذ ویزای روسیه منتشر شده است، تأیید نشده است. علاوه بر این، در حال حاضر بیش از 500 ویزا برای افغان ها صادر شده است ".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала