Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشتباه تاریخی دیگر بارتومئو؛ از دست دادن فرصت جذب یک ستاره نام‌دار

© REUTERS / Albert GeaBarcelona's President Josep Maria Bartomeu
Barcelona's President Josep Maria Bartomeu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2021
عضو شوید
بارتومئو در کنار سایر اشتباهاتی که به عنوان رییس بارسلونا مرتکب شده بود، فرصت جذب محمد صلاح را با مبلغ بسیار کم در دوران ریاست خودش رد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، به همه معلوم است که جوزپ ماریا بارتومئو، در دوران ریاست خودش در بارسلونا، اشتباهات زیادی انجام داد و وضعیت بد و شکننده فعلی بلوگرانا حاصل مدیریت ضعیف او بوده‌است.

جرارد پیکه مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2021
پیکه: بارتومئو بدترین رییس تاریخ باشگاه بارسلونا بود

این رییس ناکام بارسا یک اشتباه تاریخی دیگر نیز انجام داده که مطمئناً هواداران این تیم بابت آن هرکز وی را نخواهند بخشید.

براساس گزارش نشریه ناسیونال، بارسلونا در سال 2017، و پس از جدایی نیمار، فرصت جذب محمد صلاح ستاره مصری را داشت اما بارتومئو نخواست این بازیکن را مبلغ 40 میلیون یورو جذب کند.

نشریه ناسیونال مدعی است که مونچی مدیر ورزشی سابق رُم، در سال 2017، محمد صلاح را که آن زمان برای گرگ‌ها توپ می‌زد، به بارسلونا پیشنهاد داد اما رییس این باشگاه به دلیل فشار وارده به دلیل جدایی نیمار نخواست تا ستاره مصری را جذب کند و به سراغ عثمان دمبله رفت.

مونچی پس از آن که بارتومئو نخواست صلاح را جذب کند، وی را به لیورپول پیشنهاد داد و این بازیکن راهی آنفیلد شد و حالا به یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال زیر نظر کلوپ مبدل شده که هر تیمی آرزوی داشتن وی را دارد.

این منبع همچنان مدعی است که بارتومئو فرصت کلیان امباپه را نیز از دست داده و پول حاصل از جدایی نیمار را صرف خرید دمبله و کوتینیو کرد که هر دو بازیکن در بارسلونا ناکام ماندند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала