Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سایت گل مدعی شد؛ کومان در آستانه اخراج از بارسلونا

© REUTERSرونالدو کومان
رونالدو کومان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2021
عضو شوید
سایت معتبر گل در گزارشی مدعی شده که رونالد کومان از بارسلونا رفتنی خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا در نهایت تصمیم گرفته است که رونالد کومان را از سمتش برکنار کند. این تصمیم پس از تساوی دیشب بارسا مقابل گرانادا گرفته شده است.

رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2021
روزهای پرهیاهوی کاتالانی‌ها؛ جانشینان احتمالی کومان روی نیمکت داغ بارسا

بارسلونا که در حال حاضر هر سه روز یک بار بازی دارد، در اندیشه تغییر سرمربی تیم نیست اما حدودا دو هفته دیگر، خبر خروج رونالد کومان رسمی خواهد شد؛ مگر آن که تیم بعد از این دو هفته، چرخش 180 درجه ای در عملکرد و نحوه انجام بازی و کسب نتایج داشته باشد.

تصمیم خروج رونالد کومان از جمع آبی اناری ها پیش از این گرفته شده است و بارسلونا چندین مربی از جمله آندره آ پیرلو، ژاوی، روبرتو مارتینز و جوردی کرایوف را زیر نظر دارد.

 یک مربی دیگر که اکنون تیم هم ندارد، جزو گزینه های نهایی بلوگرانا برای جایگزینی رونالد کومان خواهد بود. بارسلونا در خصوص بند فسخ 14 میلیون یورویی رونالد کومان مشکلی نداشته و قادر به پرداخت آن خواهد بود.

بارسلونا در فصل جدید لالیگای اسپانیا شکست نخورده و یک بازی معوقه هم دارد، اما راه و روشی که سرمربی هالندی در پیش گرفته و استفاده بیش از حد از بازیکنان بی‌تجربه باعث شده هواداران کلافه شوند و باشگاه هم این سبک کاری را برای تیم نخست کاتالونیا نپسندد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала