Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیکو هم رونالدو را نمیخواست

© AP Photo / Rui VieiraКриштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия
Криштиану Роналду радуется забитому голу во время футбольного матча на стадионе Олд Траффорд в Манчестере, Англия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که باشگاه اتلتیکو مادرید نیز پیشنهاد خرید رونالدو را رد کرده است.

به گرارش اسپوتنیک، کادنا سر اسپانیا میگوید، خورخه مندس مدیر برنامه فوق ستاره پرتگالی در این تابستان در تلاش برای برگرداندن موکلش به لالیگا بوده است، اما در نهایت هیچ تیمی حاضر به جذب این ستاره 36 ساله نشده است.

در ابتدا رئال و در گام بعدی حتی از بارسا نیز بعنوان مقصد احتمالی رونالدو پس از ترک یوونتوس نام برده شد.

حالا منبع اسپانیایی گفته رونالدو به اتلتیکو هم پیشنهاد شده بود، اما ظاهرا مدیران مادریدی تمایلی به جذب این بازیکن نداشتند.

این گزارش می افزاید، خود رونالدو هم اشتیاق چندانی برای بازی در رقیب دیرینه تیم سابق یعنی رئال نداشته و به همین خاطر رفتن به یونایتد، تیم سابقش را به هر تیم دیگری ترجیح داد و پس از 12 سال به تئاتر رویاها گذشت.

​رونالدو تا کنون در یوتایتد عملکرد فوق العاده داشته و در سه دیداری که برای این تیم در لیگ برتر و قهرمانان به میدان رفته، موفق به زدن 4 گل شده است تا نشان دهد در 36 سالگی، کماکان یک ستاره بی چون و چرا است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала