Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بزرگترین قاچاق‌بر در مستطیل سبز؛ برونسویک مسن‌ترین فوتبالیست شد + عکس

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2021
عضو شوید
رونی معاون رئیس جمهور سورینام که 60 سال دارد و صاحب 50 کودک است؛ در حالی‌که تحت تعقیب اینترپول می‌باشد رسما بازیکن فوتبالی شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رونی برونسویک معاون رئیس جمهور سورینام در 60 سالگی و با داشتن 50 فرزند در حالی‌که به دلیل قاچاق مواد مخدر تحت تعیب پولیس اینترپول قرار دارد؛ تبدیل به مسن‌ترین بازیکنی شد که در مسابقات رسمی باشگاه کونکاکاف شرکت نمود.

بعد از اتفاقاتی در سورینام؛ در دیداری که بین اینتر موئنگوتاپو و المپیا هندوراس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ کونکاکاف برگزار شد، این قاچاق‌بر با لباس کوتاه وارد زمین شد و به قهرمان این دیدار فوتبالی بدل شد.

این چریک سابق مالک باشگاه موئنگوتاپو است و وقتی برای بازی در دوئل تیم‌اش با بازوبند کاپیتانی روی چمن حاضر شد، همه را شگفت زده کرد زیرا او مسن‌ترین بازیکنی است که در مسابقات رسمی در سطح باشگاه‌های این کنفدراسیون بازی می‌کند.

جالب‌تر این که برونسویک در 7 مارچ 1961 (شش ماه قبل از ایجاد کانکاکاف) به دنیا آمده و در بازی تیم‌اش 53 دقیقه هم بازی پسرش دامیان شد. این سیاستمدار گرچه نتوانست از شکست 0-6 تیم خود جلوگیری کند اما قهرمان اصلی این جدال بود زیرا او تصویری از خود به جای گذاشت که در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفت.

زندگی حرفه‌ای برونسویک در حال حاضر به یک بازی محدود می‌شود، زیرا او نمی‌تواند بازی برگشت را انجام دهد چون که نمی‌تواند سورینام را ترک کند زیرا او به دلیل جنایات مربوط به قاچاق مواد مخدر در گذشته تحت تعقیب اینترپول است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала