Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخشش سوپرماریو در استانبول؛ امتیازگیری دمیرسپور با طعم انتقام بالوتلی

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ماریو بالوتلی
ماریو بالوتلی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2021
عضو شوید
تیم فوتبال آدانا دمیرسپور شب قبل برابر تیم بشکتاش به یک امتیاز ارزشمند و مهم دست یافت تا در جدول دوازدهم شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم فوتبال بشیکتاش و آدانا دمیرسپور در ورزشگاه "وودافون" به مصاف هم رفتند که سرانجام این بازی با تساوی 3-3 به پایان رسید.

بشیکتاش که با هدایت "سرگن یالچین" و آدانا دمیرسپور با مربیگری وینچنزو مونتلا روبرو شد و میزبان بازی برده 3-0 را به تساوی تلخ بدل ساخت.

در این دیدار فرانسیسکو مونترو (20)، سوزا (43) و رضوان ییلماز (52) سه گل از حریف‌اش پیش افتاد تا تقریباً همه به پیروزی تیم یالچین امیدوار شوند اما گویا صفحه‌ای دیگری نیز برای این دیدار نوشته شده بود.

در دقیقه 60 بازی مهمان با گل ماتیاس وارگاس یکی از گل های خورده را جبران کرد، 7 دقیقه بعد "ماریو بالوتلی" 31 ساله به جای بنجامین استامبولی وارد میدان شد و در دقیقه 79 بود که اختلاف را به حداقل رساند و خوشحالی معناداری مقابل سرمربی حریف انجام داد تا تیم‌اش را به نتیجه‌گیری در این دیدار امیدوارتر سازد و چنین اتفاقی نیز افتاد جایی که سوپر ماریو با ارسال یک پاس گل در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده نیمه دوم زمینه ساز گلزنی بریت آسومبالونگا گردید تا معجزه‌ای دیگر در استانبول به ثبت برسد.

این پایان کار نبود زیرا یک دقیقه بعد از آن، والنتین روسیر از تیم میزبان به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد دوم را گرفت و از بازی اخراج شد.

البته ماریو با این نتیجه توانست بعد از 8 سال انتقام سختی از سرمربی بشیکتاش بکیرد که به نوعی خاطرات فینال استانبول را هم زنده کرد. زیرا زمانی که ماریو بالوتلی برای منچسترسیتی بازی می‌کرد و بعد از این‌که یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد، "سرگن یالچین" به عنوان کارشناس یکی از برنامه‌‌ها ستاره ایتالیایی را مهاجم بی مغز خوانده بود ولی ماریو 8 سال بعد آنرا توانست پاسخ بدهد.

گفتنی‌ست با نتیجه شب قبل بشکیتاش 14 امتیازی شد و موقتاً صدرنشین ماند و آدانا دمیرسپور هم 6 امتیازی گردید و در رده دوازدهم قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала