Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی بارسلونا: "نباید در لیگ قهرمانان منتظر معجزه بود" + ویدیو

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2021
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسولنا به جای حضور در نشست خبری امروز، به انتشار یک بیانیه بسیار کوتاه بسنده کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در ادامه مسابقات این هفته لالیگا، بارسلونا فردا شب مقابل کادیز وارد مستطیل سبز خواهد شد. به همین خاطر قرار بود رونالد کومان سرمربی آبی و اناری ها در کنفرانس خبری پیش از مسابقه حضور یابد اما وی به جای این کار فقط به خواندن یک بیانیه بسنده کرد.

بیانیه رونالد کومان:

"صبح همه بخیر، این باشگاه در کنار من در شرایط بازسازی قرار دارد. باشگاه از نظر مالی در شرایط خوبی نیست و این یعنی باید در حالی تیم را بسازیم که نمیتوانیم سرمایه گذاری های کلان داشته باشیم، فوتبال به زمان نیاز دارد. بازیکنان جوان میتوانند در عرض دو سال تبدیل به بازیکنانی بزرگ شوند. نکته خوب این است که به بازیکنان جوان تیم فرصت داده خواهد شد درست مثل ژاوی و اینیستا، اما نیاز به صبوری دارد. علاوه بر این ماندن در بالاترین سطح فوتبال اروپا یک پیروزی خواهد بود. نباید در لیگ قهرمانان انتظار معجزه داشته باشید و باید شکست هفته گذشته مقابل بایرن را نیز از همین زاویه نگاه کنید. فرآیندی که کادر فنی در آن قرار دارد به حمایت نیاز دارد. چه در حرف و چه در عمل. این اولین بار نیست که چنین اتفاقی در تاریخ باشگاه می افتد. ما روی حمایت شما رسانه ها در این روزهای سخت حساب باز کرده ایم. ما به عنوان بازیکنان و کادر فنی از حمایتی که در بازی مقابل گرانادا از هواداران دریافت کردیم، بسیار سپاسگزاریم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала