Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد اسپریتو از برنامه‌های دشوار لیگ برتری

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر نونو اسپریتو سانتو سرمربی ولورهمپتون
نونو اسپریتو سانتو سرمربی ولورهمپتون - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2021
عضو شوید
نونو اسپریتو در تازه‌ترین کنفرانس‌اش برنامه بازی‌های نزدیک فوتبال انگلیس را انتقاد کرده و می‌گوید که امکان حل مشکلات تیم‌اش در تمرینات کم است.

به گزارش اسپوتنیک؛ نونو اسپیریتو سانتو سرمربی تاتنهام می‌گوید تیم‌اش برای حل بسیاری از مشکلات‌اش در تمرین وقت ندارد و باید از مسابقات برای پیشرفت استفاده کند، زیرا چهارشنبه شب در جام کارابائو به مصاف وولوز می‌رود.

نونو از عدم پیروزی، سطح عملکرد و بازیکنان غایب‌اش شکایت کرد، در حالی‌که حضور لوکاس مورا و استیون بریخواین برای بازی یکشنبه در هاله ابهام است.

تاتنهام فصل لیگ برتر را به خوبی آغاز کرد و سه برد پیاپی 1-0 داشت، اما از آن زمان تا کنون با مشکل روبرو شده و در بازی‌های رفت و برگشت جام لیگ مقابل کریستال پالاس و چلسی 3-0 شکست خورد.

نونو در این باره گفت: "ما زمان زیادی در زمین تمرین نداریم. بیایید از رقابت استفاده کنیم و تیم خود را مدیریت کنیم. من از آنچه اتفاق می‌افتد آگاه هستم. با تمام احترامات من فکر می‌کنم بسیار واضح هستم. ما سخت کار می‌کنیم. ما آگاه هستیم که مشکلاتی داریم که باید آنها را بهبود بخشیم."

نونو با هر سوالی در باره هری‌کین پاسخ نداد و به جای آن، سرمربی تاتنهام فقط پاسخ‌های کلی داد و گفت موقعیت کین "محصول تیم" است.

آمارها نشان می‌دهد در مجموع 77 بازیکن دیگر لیگ برتر بیشتر از مُهاجم تیم ملی انگلیس در محوطه جریمه حریف توپ را لمس کرده است.

نونو گفت: "هیچ چیزی که بتوانیم در آینده بگوییم یا انجام دهیم گذشته را تغییر نخواهد داد. آنچه ما باید با گذشته انجام دهیم این است که آن را پشت سر بگذاریم و در زمان حال باشیم."

سرمربی اسپرز در مورد کین افزود: "ما باید روند درون تیمی را پیدا کنیم. همه بازیکنان هستند. ما باید به آنها بگوییم و راه حل پیدا کنیم و بهترین راه را پیدا کنیم. بازی قبلی، هری از سمت چپ شروع کرد و واقعاً بالا بود و همه چیز خوب پیش رفت. متاسفانه نتوانستیم گل بزنیم. ما شانس این کار را داشتیم. ما در تلاش هستیم تا موقعیت‌هایی را دوباره بسازیم که بتواند فوتبال و بازی ما را بهبود بخشد. هری بخشی از تیم است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала