Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کریس بالاتر از مسی؛ رونالدو پردرآمدترین بازیکن سال فوربس

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو مهاجم پرتگالی منچستریونایتد، لیونل مسی را پشت سرگذاشت و به پردرآمدترین بازیکن سال از نگاه "فوربس" بدل شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالد سوپراستار پرتگالی منچستریونایتد با درآمد بالا در این باشگاه، از نظر فوربس پردرآمدترین بازیکن سال نام گرفته است.

سوپراستار ملی پوش در بازار تابستانی از یوونتوس جدا و پس از 12 سال، بار دیگر لباس منچستری‌ها را پوشید. او در فصل فعلی اروپا، پیش از کسر مالیات رقم حدود 125 میلیون دالر را به عنوان دستمزد و پاداش دریافت خواهد کرد در حالی‌که لیونل مسی مبلغ 110 میلیون دالر را به دست می‌آورد و از این حیث در جایگاه دومی پس از رونالدو قرار می‌گیرد.

در فهرست اعلام شده از سوی نشریه فوربس؛ نیمار و امباپه دو هم تیمی مسی در پی‌اس‌جی به اساس دستمزد سالانه شان رده سوم و چهارم را می‌گیرند که هر کدام 95 و 43 میلیون دالر درآمد دارند. محمدصلاح ستاره مصری لیورپول با دریافت 41 میلیون دالر، در جایگاه 5 می‌ایستد.

رونالدو با 55 میلیون دالر درآمد از قراردادهای تبلیغاتی خود یکی از ورزشکارانی‌ست که بیشترین دستمزد پولی را از حامیان مالی خود به دست می‌آورد زیرا تنها سه ورزشکار حال حاضر جهان رقم‌های بالایی را درآمد دارند که بالاتر از رونالدو ایستاده اند: راجر فدرر با 90 میلیون دالر، لبران جیمز با 65 میلیون دالر و تایگر وودز با 60 میلیون دالر.

اما در این میان تفاوت رونالدو با دیگران در صدرفهرست بیشترین درآمدها بسیار فاحش و قابل توجه است. برای مثال هازارد در رئال مادرید که شماره 7 رونالدو را می‌پوشد نفر دهم فهرست فوربس است که مبلغ 29 میلیون درآمد دارد و فاصله او با رونالدو چیزی در حدود 100 میلیون دالر می‌باشد. در حالی‌که نام بازیکنانی چون رابرت لواندوفسکی، آندرس اینیستا، پل پوگبا و گرت بیل نیز در این فهرست قرار گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала