Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشرف قطعه اصلی پازل مورد نیاز پوچتینو در پاریس

© Sputnik / Grigoriy Sysoyev /  مراجعه به بانک تصاویر اشرف حکیمی را Thrill of Victory and Agony of Defeat: Fans Get Emotional During World Cup
اشرف حکیمی را    Thrill of Victory and Agony of Defeat: Fans Get Emotional During World Cup - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2021
عضو شوید
اشرف حکیمی با نمایش های درخشان اخیر، در حال حاضر به یکی از بهترین خریدهای تابستانی پاری سن ژرمن بدل شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ در تابستان امسال پی اس جی موفق شد لیونل مسی، سرخیو راموس و جانلوئیجی دوناروما را همراه با واینالدوم و اشرف حکیمی به خدمت بگیرد.

حالا در این میان اشرف حکیمی در ترکیب مائوریسیو پوچتینو به یک گزینه ثابت بدل شده، چیزی که سرمربی آرجانتینی آنرا نیاز داشت و مطمئناً این موضوع با پنجمین خرید گران قیمت باشگاه حل شده است.

البته این بازیکن 22 ساله شاید به صورت کامل بازی ها را پیش نبرده زیرا در جریان شکست پاریسی ها برابر لیل در چارچوب جام قهرمانان به میزبانی اسرائیل، اشرف در طول بازی به خاطر حمایت از فلسطین مورد انتقاد هواداران قرارداشت.

اما از آن زمان تا به امروز همه چیز تغییر یافته و او به یکی از گزینه های اصلی باشگاه بدل شده است. آخرین مورد گل زنی او در مقابل متز برای پیروز شدن پی اس جی بود.

اشرف حکیمی در حال حاضر طی 7 بازی در لیگ 1 سه گل زده و دو پاس گل فرستاده است که یک بازگشت عالی برای یک مدافع کناری فرض می شود.

اشرف پس از بازی گفت: "از نحوه عملکرد تیم تا آخرین لحظه خوشحالم. ما خوب کار می کنیم و می خواهیم به فرم خوب خود ادامه دهیم."

همه اینها به شروع امیدوارکننده ای برای اشرف در سطح فردی اشاره می کند، حتی اگر او بتواند نقش بهتری در بهبود عملکرد گروه داشته باشد.

در تیمی مملو از ستاره ها که هرگز آسان نیست اما پوچتینو باید به کارش ادامه دهد اگر پی اس جی بخواهد جام هایی را که در این دوره آرزویش را دارند، به دست آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала