Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم عجیب کومان در نشست خبری بازی با کادیز

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды
رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2021
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا نشست خبری عجیبی را قبل از بازی با کادیز انجام داد که همه را متعجب ساخت.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی که شایعاتی زیادی پیرامون اخراج رونالد کومان سرمربی بارسلونا وجود دارد، اما این مربی کارعجیبی انجام داد. او در نشست خبری بازی با کادیز شرکت ورزید اما به هیچ سوالی از خبرنگاران پاسخ نداد و سالن را ترک کرد.

او که از ابتدای حضورش؛ در سخت ترین شرایط هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت، این تیم را تا قهرمانی کوپا دل ری رساند اما پس از انتخاب شدن خوان لاپورتا بر کرسی ریاست این باشگاه در مارچ گذشته؛ سبب شد که رئیس جدید تمایلی چندانی برای ادامه همکاری با مریب هالندی نداشته باشد. در نهایت به دلیل نبود جایگزین مناسب، او حکم به ابقای کومان را امضا کرد. جدایی لیونل مسی کار برای کومان را دشوارتر ساخت زیرا این تیم در فصل جاری شروع خوبی نداشت تا شایعات پیرامون اخراج کومان قوت بگیرند.

کومان اما امروز در نشست خبری قبل از دیدار با کادیز حضور یافت. ابتدا به سالن وارد شد و کنفرانس را آغاز نمود اما در حرکت عجیب و شاید بی سابقه، به جای پاسخ به سوال خبرنگاران، بیانیه ای قرائت کرد و سپس از سالن خارج شد.

دیاریو اسپورت ادعا کرده که بیانیه کومان شخصا توسط خود او نوشته شده و هیچکدام از مسئولان باشگاه تا یک ربع قبل از نشست خبری از این مسئله خبر نداشتند.

خبرنگاران و عکاسان نیز کاملا بی اطلاع بودند ولی کومان ساعتی پیش با جرارد پیکه، سرجیو بوسکتس، سرجی روبرتو و جوردی آلبا، کاپیتان های خود نشستی داشت و به آنها اطلاع داده بود که در کنفرانس بازی با کادیز تنها اقدام به خواندن یک بیانیه خواهد کرد.

در واقع مربی هالندی به خوبی می داند که دیگر حمایت سران باشگاه را با خود ندارد و روزهای پایانی حضورش روی نیمکت بارسلوناست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала