Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی چطور مصدوم شد؟+ ویدیو

© AFP 2023 / Franck FifeЛионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже
Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2021
عضو شوید
به نظر می رسد برخورد با جروم بواتنگ، مدافع سابق بایرن مونیخ و کنونی لیون، باعث مصدومیت مسی از ناحیه زانوی چپ شده است.

به گزارش اسپوتنیک، شنبه شب پاریسن جرمن در یکی از دیدارهای حساس فصلش به مصاف المپیک لیون رفت که در نهایت بازی را با حساب 2 بر 1 با گل دقایق پایانی ایکاردی برد و به صدرنشینی در جدول ادامه داد.

البته این مسابقه نه بخاطر گل سه امتیازی ایکاردی، بلکه بخاطر تعویض جنجالی مسی که با عکس العمل و ناراحتی فوق ستاره آرژانتینی شکار دوربین پخش زنده تلویزیونی شد، حاشیه ساز و در متن اخبار رسانه ها قرار گرفت.

با تمام حرف و شایعاتی که در خصوص تعویض جنجالی مسی به وجود آمد که عملا او را ناراحت کرد، مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسی ها پس از پایان بازی در نشست خبری گفت، مسی را بخاطر مصدومیت و احتیاط تعویض کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by Sky Sports (@skysports)

دو روز بعد نیز پی اس جی خبر مصدومیت مسی را علنی کرد و اعلام کرد فوق ستاره از ناحیه زانوی چپ در بازی با لیون آسیب دیده است تا به شکلی مهر تایید به حرف سرمربی تیم بزند.

حالا تصاویر نشان می دهد که ستاره پاری سن ژرمن پس از برخورد با جروم بواتنگ در داخل محوطه جریمه احساس ناراحتی میکند و میلنگد.

مسی بازی امشب تیمش برابر متز را از دست داده و مشخص نیست که در دیدار شنبه شب برابر منپولیه و سه شنبه شب هفته آینده برابر سیتی در لیگ قهرمانان برای پاریسی ها به میدان خواهد رفت یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала