Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک نام غیرمنتظره برای هدایت بارسلونا

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر تیری آنری Russia World Cup France - Belgium
تیری آنری  Russia World Cup France - Belgium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2021
عضو شوید
نشریۀ کاتالونیایی با اضافه کردن نام تیری آنری به گزینه‌های جانشینی رونالد کومان همه را متعجب کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، تساوی خانگی دوشنبه شب بارسلونا مقابل گرانادا شرایط را برای رونالد کومان، سرمربی هالندی و فعلی این تیم دشوارتر از قبل ساخته و هر لحظه امکان اخراج او وجود دارد.

Ronald Koeman, nuevo entrenador del FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2021
واکنش لاپورتا به شایعۀ اخراج کومان

این در حالیست که خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا گفته است که تیمش در صورت شکست تصمیم ندارد به کادر فنی تغییر وارد کند. با این حال، در روزهای اخیر گزینه‌های برای جانشینی رونالد کومان در بارسلونا از سوی برخی از رسانه‌ها مطرح شده است.

در تازه‌ترین مورد هم، نشریه «موندو دپورتیوو» یک گزینه جدید را برای جانشینی او مطرح کرده است. گفته می‌شود باشگاه بارسلونا نیم‌نگاهی به تیری آنری کمک‌مربی تیم ملی بلجیم دارد.

اسطوره فرانسوی که سابقه بازی در خط حمله بارسلونا را هم داشته، سابقه خوبی در سرمربیگری ندارد. در موناکو تیم او در 20 بازی فقط 4 برد داشت و در مونترال‌ایمپکت هم فقط 9 برد در 29 بازی کسب کرد.

بعد از جدایی از مونترال‌ایمپکت هم به بلژیک بازگشت تا دوباره دستیار روبرتو مارتینس شود. نکته جالب این که همکارش مارتینس هم گزینه هدایت بارسلونا به شمار می‌رود.

اخیرا نام گزینه های زیادی از جمله اریک تن هاگ، ژاوی و آنتونیو کونته به عنوان جانشین احتمالی رونالد کومان مطرح شده و البته طبق ادعای برخی رسانه‌ها بارسلونا برای توافق با روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلجیم نیز وارد عمل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала