Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش بارسلونا برای جذب مهاجم جوان سیتی

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر نیوکمپ
نیوکمپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا در تابستان پیش رو به دنبال جذب یک مهاجم است از این رو آنان ستاره من سیتی را در نظر گرفته اند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در ابتدای تابستان درباره عملیات مختلفی که بارسا و منچسترسیتی روی میز انجام داده بودند، صحبت های زیادی شد. رابطه خوب بین رهبری بارسا و تیم سیتی باعث شد تا نام هایی مانند لاپورت، استرلینگ، برناردو سیلوا، سرخی روبرتو یا گریزمان برای مسیر بارسلونا-منچستر یا بالعکس به نظر برسد. با این حال در این بین نامی وجود دارد که تا هنوز شایعات پیرامون اش پایان نیافته است؛ فران تورس.

باشگاه کاتالان سعی کرد بازیکن والنسیایی را به خدمت بگیرد که سیتی به سرعت درب خروجی را به روی آنها بست.

ستاره اسپانیایی سابق فصل اول را در تیم بریتانیایی درخشان سپری کرد (13 گل و 3 پاس گل)، اگرچه در مواقعی او تداوم لازم را برای نشان دادن پتانسیل کامل خود نداشت. در لیگ قهرمانان او با سه گل در سه روز اول مرحله گروهی با سه گل خیره کننده شروع کرد اما سپس  کرونا سبب توقف لیگ گردید و وقتی برگشت برای او سخت بود که جای پای خود را بدست آورد. در حقیقت از دور حذفی لیگ قهرمانان، او فقط 10 دقیقه در زمین گلادباخ بازی کرد. در لیگ برتر نیز پایان فصل او با وجود شروع و تعویض های مختلف موفقیت آمیز بود: او در 6 بازی اخیر خود پنج گل به ثمر رساند.

با وجود مشکلات مالی، باشگاه فرمول هایی را مورد بررسی قرار داده که اجازه ورود فران را می دهد، مانند نقل و انتقال با گزینه خرید اجباری. با این حال، واقعیت این است که تیم بارسا هرگز نتوانسته سیتی را متقاعد کند. اما در سوی مقابل؛ گواردیولا به وضوح گفت: "بازیکن اسپانیایی باید مهاجم جدید تیم باشد."

بارسا بدون هیچ گزینه ای برای ارائه یک پیشنهاد رقابتی ندارد در حالی که قراردادش در 2025 به پایان می رسد.

لازم به یادآوری است که دبیرخانه فنی بارسا در تابستان برای آزمایش عملیات مختلف به منچستر سفر کرد. پس از قبول اینکه انتقال فران تورس غیرممکن است، باشگاه قرارداد قرضی استرلینگ را امتحان کرد اما او نیز امکان پذیر نبود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала