Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید آنچلوتی از درخشش مهاجم فرانسوی رئال + عکس

© REUTERS / Susana VeraФутболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید به تمجید از کریم بنزما پرداخته و می‌گوید که خوش شانس است که تیم شجاعی چون رئال را هدایت می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ کارلو آنچلوتی پس از بازی رئال مادرید برابر مایورکا، به تمجید از کریم بنزما مهاجم فرانسوی تیم‌اش پرداخت و گفت که او از هر لحاظ کامل است.

تیم زیر نظر کارلتو دیشب جشنواره گل راه انداخت و با حساب 6-1 برنده شد تا جایگاه‌اش در صدر جدول را استحکام بخشد.

در این بازی مارکو آسنسیو هت‌تریک کرد اما ستاره بی چون و چرای دیشب سانتیاگو برنابئو کریم بنزما بود که هم پاس گل ساخت و هم دو گل زد.

در کنفرانس خبری پس از بازی کارلو آنچلوتی گفت:

"آسنسیو می‌تواند بین خطوط بازی کند زیرا در چنین شرایطی به حریف ضربات زیادی وارد می‌کند. امشب در ترکیب تغییراتی آوردم تا بعضی از بازیکنان استراحت کنند. قصد من وقت کشی نبود. چندین بازیکن می‌توانند در پست کاسمیرو بازی کنند اما از نظر دفاعی او بهترین است. من تلاش می‌کنم با تجربه‌ام تیم را پیشرفت دهم. تمام توانم را به خرچ می‌دهم. خوش شانس هستم که چنین تیم شجاعی را مربیگری می‌کنم که بازیکنان‌اش کیفیت بالایی دارند و زود یاد می‌گیرند. آسنسیو خوب کار کرد. امیدوارم هفته آینده هم 3 گل بزند."
در ادامه وی تصریح نمود: "نفرات من تلفیق خوبی از بازیکنان باتجربه و جوان هستند. کیفیت بازیکنان جوان ما بالا است اما تجربه هم بخش مهمی از فوتبال است. خوشحالم که بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند، امشب خوب کار کردند: ایسکو، یوویچ، آسنسیو."

آنچلوتی در مورد درخشش بنزما گفت:

"واضح است که بنزما خیلی خوب کار می‌کند. فکر کردن به این‌که او تا اینجا 8 گل به ثمر رسانده باعث می‌شود به این توجه نکنیم که او با توپ هم خیلی خوب کار می‌کند. او از هر لحاظ بازیکن کاملی است. وقتی که بنزما خسته باشد، یوویچ جانشین او خواهد شد. فکر می‌کنم آینده رئال مادرید با بازیکنانی مانند والورده، کاماوینگا و بلانکو تضمین شده و زمان حال هم با کاسمیرو، مودریچ و کروس. خط هافبک ما از هر لحاظ قدرتمند است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала