Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخشش رونالدو برای مهاجم فرانسوی منچستر گران تمام شد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونی مارسیال
آنتونی مارسیال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2021
عضو شوید
حضور فوق ستاره پرتگالی در ترکیب منچستریونایتد، بعضی از وینگر‌ها و مهاجمین این تیم دیگر در اولویت اوله‌گنار سولسشایر نیستند.

به گزارش اسپوتنیک با ورود کریستیانو رونالدو، مهاجم گلزن و پرتگالی به منچستریونایتد و درخشش فوق‌العاده این مهاجم در ترکیب شیاطین سرخ، بعضی از وینگر‌ها و مهاجمین این تیم در اولویت اوله‌گنار سولسشایر نیستند.

Anthony Martial en el Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.08.2021
ورزش
اینتر باز هم از منچستر مهاجم می‌خرد؛ مارسیال جانشین لوکاکو در نراتزوری

در همین رابطه «یورو اسپورت» گزارش کرده که آنتونی مارسیال، بازیکن فرانسوی منچستریونایتد یکی از این دسته بازیکنان است و شیاطین سرخ مشکلی برای خروج این بازیکن در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان پیش رو ندارد.

سران باشگاه بارسلونا نیز از مدت‌ها پیش خود را برای بازار نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی آینده آماده می‌کنند و آنتونی مارسیال ممکن است گزینه ایده‌آل برای مدیران آبی و اناری‌ها باشد.

مشکل اصلی برای انجام این نقل و انتقال، درخواست پول زیاد از طرف مدیران منچستر یونایتد است، زیرا این تیم برای این بازیکن فرانسوی مبلغی در حدود چهل میلیون یورو پول نقد می‌خواهد.

هنوز سه سال دیگر از قرارداد مارسیال با منچستریونایتد باقی مانده و قیمت مدنظر مدیران این باشگاه برای فروش او حدود 40 میلیون پوند است. یکی از دلایل تصمیم باشگاه برای فروش این بازیکن رهایی از پرداخت دستمزد هفتگی 250 هزار پوندی او است.

گفته می‌شود که باشگاه‌هایی چون بارسلونا و اتلتیکو مادر ید نیز به جذب مهاجم تیم ملی فرانسه علاقه دارند اما مارسیال نگران است که قیمت بالای مطرح شده از سوی مدیران یونایتد مانع از انتقال او به تیم مدنظرش شود.

به احتمال زیاد در صورت توافق یونایتد با هر باشگاهی برای فروش مارسیال، این بازیکن مجبور است که در توافق‌های شخصی با کاهش دستمزدش نیز موافقت کند.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала