Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درگیری هواداران با داوران در لیگ بوسنی؛ اولتراها موتر داوری را آتش زدند + عکس

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال – "مذهب معاصر": ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم
فوتبال – مذهب معاصر: ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2021
عضو شوید
پس از جنجالی شدن یک دیدار فوتبالی در لیگ بوسنی، هواداران عصبی تیم بازنده، در یک اقدام عجیب موتر تیم داوری را به آتش کشیدند.

به گزارش اسپوتنیک؛ برخوردهای هواداران علیه مسولان مسابقات در رده های بالای فوتبالی در سراسر دنیا آنگونه که فکر می کنیم رایج نیست ولی در برخی مواقع افراد اولترا و هواداران متعصب تیم ها، از محدوده خارج شده و دست به خلق صحنه های تکان دهنده ای می زنند. اتفاقی که برای تیم داوری یکی از دیدارهای لیگ برتر بوسنی شب قبل رخ داد.

در دهمین هفته از بازی های لیگ برتر بوسنی و هرزگوین، تیم فوتبال ویلژ موستار از حریف اش بوراتس میزبانی کرد اما این دیدار نیمه کاره ماند.

در حالی که تیم مهمان با تنها گل "استوریان فرنیش" پیش افتاده بود اما این بازیکن در دقیقه 82 گل دوم خودش و بوراتس را نیز به ثمر رساند که این موضوع جنجال آفرین شد و هواداران ویلژ موستار را عصبانی ساخت.

تا قبل از گل دوم حریف، هواداران به تصمیمات "سابریا توپالوویچ" داور مسابقه به شدت معترض بودند و همین که نتجه بازی 2-0 شد، هواداران خشمگین به زمین چمن ورزشگاه هجوم بردند و ادامه برگزاری دیدار را اجازه ندادند. این پایان کار نبود زیرا تیم مهمان همراه با تیم داوری زمین مسابقه را ترک کردند ولی اتفاق عجیب و ناگواری پس از خروج آنها رخ داد، جایی که آنها موترداوری را در راه کمین کردند و آتش زدند.

به اساس گفته های پولیس در حادثه اتفاق افتاده؛ براثر شکسته شدن شیشه های موتر، یک داور زخم برداشته و 4 مهاجم که مورد تعقیب هستند موتر داوران را آتش زده است.

قرار است به زودی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بوسنی در این باره حکمی را صادر کند که به نظر می رسد تیم ویلژ موستار با جرایم سنگینی روبرو خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала