Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال بیشترین گل‌زده در 5 لیگ اروپایی؛ مثل هجومی رئال بهترین خط حمله قاره سبز + عکس

© REUTERS / JAVIER BARBANCHOبازیکنان رئال مادرید
بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2021
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید در این فصل و تا اینجای کار بیشترین گل به دروازه حریفان زده و از این حیث بهترین حمله در میان تیم‌های حاضر در 5 لیگ معتبر اروپایی را دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ مثلث هجومی فعلی رئال مادرید زیر نظر کارلو آنچلوتی در آغاز فصل جاری اروپا به شکل خارق العاده‌ای پیشرفت کرده و یکی از بهترین خطوط حمله فعلی این قاره است.

فعلا در میان تیم‌های حاضر در 5 لیگ معتبر قاره سبز که 5 تا 7 بازی انجام دااده‌اند، بهترین آمار را رئال به ثبت رسانده و هیچ تیمی به این اندازه موفق ظاهر نشده است.

کهکشانی‌ها دیشب ششمین بازی شان در لالیگا را انجام دادند و موفق شدند 6 بر 1 از سد مایورکا عبور کنند. این تیم طی همین شش بازی 21 گل به ثمر رسانده که در مقایسه با 19 تیم دیگر لالیگایی، حداقل 10 گل با والنسیا فاصله دارد، در حالی‌که بارسلونا با دو بازی کمتر 8 گل به ثمر رسانده است. قعرنشین لالیگا، تیم آلاوز است که تنها یک گل به ثمر رسانده و 20 گل با رئال فاصله دارد.

اگر این تعداد گل زده را با اینتر صدرنشین فعلی سری آ مقایسه کنیم، اینتری‌ها بعد از 5 بازی لیگ داخلی شان 18 گل به ثمر رسانده‌اند و بهترین خط حمله ایتالیا را در اختیار دارند.

در لیگ 1 فرانسه (لوشامپیونه) پاری‌سن‌ژرمن به داشتن بزرگترین ستاره‌های ممکن، با انجام 7 بازی 21 امتیاز کامل را گرفته اما تنها 20 گل به ثمر رسانده و یک گل کمتر از رئال زده است. در آلمان هم بایرن مونیخ با 5 بازی، 20 گل به حریفان زده است اما در لیگ برتر جزیره، بعد از انجام 5 بازی، بهترین مثلث هجومی در اختیار منچستریونایتد با 13 گل است.

در این میان به نظر می‌رسد تنها بایرن و اینتر وضعیتی مشابه و نزدیک به غول اسپانیایی دارند.

ضمن اینکه "اوپتا" آورده که ثبت 21 گل در 6 بازی، بهترین آمار تاریخ باشگاه رئال مادرید از سال 1987/88 تا به امروز است؛ کهکشانی‌ها در آن فصل موفق شدند 26 گل به ثمر برسانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала