Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حاضرم قسم بخورم که رونالدو 18 ماه بعد سرمربی یونایتد خواهد بود!

© AFP 2023 / ANDREW YATESالبرتغالي كريستيانو رونالدو
البرتغالي كريستيانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2021
عضو شوید
سرمربی اسبق تاتنهام به این باور است که فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد می‌تواند سرمربی بعدی منچستریونایتد شود.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته منچستریونایتد در مرحله سوم جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس، مغلوب وستهام شد و با این رقابت‌ها زودتر از انتظار خداحافظی کرد.

آنتونی مارسیال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.09.2021
درخشش رونالدو برای مهاجم فرانسوی منچستر گران تمام شد

پس از این که شیاطین سرخ مغلوب شد و از دور مسابقات جام اتحادیه کنار رفت، فشارهای روی سرمربی به دلیل از دست دادن یکی از فرصت‌های کسب جام بیش از پیش اضافه شد.

سولسشر در جریان حضورش روی نیمکت یونایتد موفق به کسب جام قهرمانی نشده و اکنون پس از حضور دوباره رونالدو در این تیم بیشتر از قبل فشارهایی را بر روی دوش خود حس می‌کند که پس از جذب جیدون سانچو و رافائل واران با هزینه‌ای بیش از 100 میلیون پوند ایجاد شده بودند.

با این حال، تیم شروود، سرمربی اسبق تاتنهام به این باور است که رونالدو می‌تواند خیلی زود تاثیرش را از روی نیمکت نشان دهد. او باور دارد که رونالدو می‌تواند بسیار زود هدایت یونایتد را برعهده بگیرد.

شروود در این باره گفت:«من حاضرم قسم بخورم که او 18 ماه بعد سرمربی یونایتد خواهد بود. این پسر صددرصد سرمربی خواهد شد. از نظر من، حضور رونالدو در کنار زمین مشکلی ندارد و اوله باید این موضوع را بپذیرد. اگر او با حضور او در تیمش موافقت کرده باید بداند که چه چیزی را به تیمش اضافه کرده است.»
او در ادامه بیان داشت:«این رونالدو با بازیکنی که اولین بار به اولدترافورد آمد کاملا متفاوت است. اما باید از رونالدو پرسید که چرا حس کرد قرار گرفتن در کنار زمین و راهنمایی بازیکنان ضروری است. ما شاهد انجام این کار توسط او در سطح ملی و در یورو هم بودیم.»

رونالدو پس از 12 سال به الدترافورد برگشت. او با بازگشت طوفانی‌اش، در سه بازی ابتدایی خود پس از بازگشت، چهار گل به ثمر برساند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала